Gå til innhold

Useriøse Digital Impuls A/S


Anbefalte innlegg

Hei vil med dette bare advare folk mot å bestille hos Digital Impuls a/s. Har bestilt varer hos dem å det er snart 1 mnd siden. Har ikke motatt noe som helst fra dem. Jeg har sendt mail for å høre hva som skjer, men noe svar vil de ikke gi meg nei. Harigjen sendt mail om at de ikke trenger å sende meg de varer jeg har bestilt å at jeg gjerne vil ha en bekreftelse på det, men fortsatt ingenting fra dem.

 

Min konklusjon er at de er så useriøse at de ikke fortjener noen kunder. Håper jeg med dette kan advare noen så de er forsiktige på hvor de bestiller sine varer fra

 

MVH

 

N H Finstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei vil med dette bare advare folk mot å bestille hos Digital Impuls a/s. Har bestilt varer hos dem å det er snart 1 mnd siden. Har ikke motatt noe som helst fra dem. Jeg har sendt mail for å høre hva som skjer, men noe svar vil de ikke gi meg nei. Harigjen sendt mail om at de ikke trenger å sende meg de varer jeg har bestilt å at jeg gjerne vil ha en bekreftelse på det, men fortsatt ingenting fra dem.

 

Min konklusjon er at de er så useriøse at de ikke fortjener noen kunder. Håper jeg med dette kan advare noen så de er forsiktige på hvor de bestiller sine varer fra

 

MVH

 

N H Finstad

9323044[/snapback]

Hei,

 

har du ringt og snakket med dem ?

 

Var varene på lager når du bestillte ?

 

Jeg har bestillt mye fra DI,og aldri noen problemer...

Lenke til kommentar

Må si meg uenig i din kritikk av digitalimpuls. Har vært kunde hos dem i en del år nå og servicen må jeg si at det er den beste jeg har vært borti når det kommer til data butikker. Har dog ikke handlet igjennom webshopen deres så jeg kan ikke uttale meg om den saken men som sagt om du bor i Oslo så burde du ta deg en tur innom og høre med dem personelig. Kan jo legge til at det er dumt at de ikke har svart på mailene dine.

Lenke til kommentar

Handla der senest i forrige uke, og har aldri hatt noen problemer med de hverken på netshoppen eller over disk. Synes faktisk at de ansatte der strekker seg en del lengre enn naboen Datakjeden i kundebehandling, mye trivligere å handle hos DI enn andre steder i Oslo.

 

De har derimot rimelig nylig flytta butikk til andre siden av gata, uten at dette skal være noen unnskyldning for sen behandling av nettkunder...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
de er elendige på mail. men flinke og hjelpsomme i butikken. og de hjelper alltid til når det er feil på ting man kjøper..

9324994[/snapback]

 

Enig i dette, men det er likevel merkelig at man ikke svarer på epost.

De er raske på telefon, men jeg opplever at flere eposthenvendelser aldri har blitt besvart.

Lenke til kommentar

Har opplevt DI som proffe og raske.

Sist jeg sendte mail til dem, var ang. priser på CPU etter prisfall. Fikk svar mer eller mindre omgående.

I telefonen tar de seg god tid til en diskusjon og i butikken føler jeg at jeg snakker med folk som har skikkelig peil.

 

Dette handlet vel om mail, og de 2-3 mailene jeg har sendt dem har de svart på innen 2 timer.

Lenke til kommentar

Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please.

Lenke til kommentar
Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please.

9340672[/snapback]

 

Jeg var innom der i dag, og noen produkter hadde priser.. Mens andre hadde det ikke..

De har vel akuratt bytta lokaler til veien over, så har kanskje ikke kommet så langt enda..

Lenke til kommentar
Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please.

9340672[/snapback]

 

Jeg var innom der i dag, og noen produkter hadde priser.. Mens andre hadde det ikke..

De har vel akuratt bytta lokaler til veien over, så har kanskje ikke kommet så langt enda..

9340845[/snapback]

Har besøkt butikken to ganger siden nyttår, og jeg tror ikke jeg fant priser på 10 % av produktene en gang. Litt merkelig da en stor del av en butikks omsetning kommer som resultat av impulskjøp. Videre så består nok kundemassen i all overvekt av menn. Menn har mye vanskeligere for å spørre om pris enn hva kvinner har, og velger heller å gå et annet sted eller simpelthen dropper hele handelen. På en annen side blir sikkert dama mi glad når jeg ikke hele tiden kommer hjem med ting jeg egentlig ikke trenger. :p

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please.

9340672[/snapback]

 

Det er sikkert en avveining de har gjort. Med de prisforandringene som skjer i IT-bransjen ville de måttet printe prislapper i haugevis nesten hver dag :-)

 

Hadde jeg vært daglig leder i DI ville jeg heller satt opp et par enkle terminaler hvor kundene selv kan sjekke priser og lagerbeholdning.

Lenke til kommentar
Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please.

9340672[/snapback]

 

 

Prisene i databransjen skifter så fort at det vil være ganske vanskelig og prise om varene hele tiden. Man kan se eksempler på f.eks elkjip, at ting som er priset med prislapp ofte er feilpriset, da prisen ikkje er oppdatert....

Lenke til kommentar

Jeg har lite positivt jeg å desverre.

 

Hadde et powersupply som døde, kjøpt på DI.

 

Typen Bzerk Mist 500W med plexiglass.

 

Ringte ned og fortalte dem at det var en kondensator som var gåen.

Fyren jeg ringte til vistte ikke hva en kondensator var en gang å begynte da å beskylde meg for å ha åpnet PSU'en.

Gikk ned og snakket med en bak disken om dette problemet at en kondensator var gåen.

Han så faeen ikke noe og sa at " Vi Må teste dette poweret"

Jeg ba kollegaen min som er en kløpper innen feilsøking osv om å snakke med dem.

 

Men ingeting hjalp så siste utveien min var teknikerne.

De så heller ingen kondensatorfeil så da tok jeg likesågjerne å kjøpte et nytt power.

Faan til makkverk support har jeg aldri vært borti før.

Lite serviceinstilt mot kundene sine(de bak disken)

har ingen eller lite kunnskap om maskinvare(de bak disken)

 

det er 1 eller 2 der som faktisk har kunnskap, men desverre så er de der altfor lite.

jeg prøver å unngå å kjøpe noe fra de!

Endret av Skruff
Lenke til kommentar

Skulle kanskje slengt på et spørsmålstegn etter "Useriøse Digital Impuls A/S" ?

Kan virke litt krasst innlegg på lite dokumentasjon. Fint om du poster om videre fremdrift dog så vi får se hvordan det ender.

 

Jeg skulle gjerne vist dere noen av de rare mailene jeg får fra engasjerte brukere i forbindelse med The X. Kan tenke meg butikkene drukner i snodige mail hvor mann må ha telepatiske evner for å forstå hva avsender faktisk snakker om.

Jeg sier ikke du har sendt en slik mail, men sett opp en gjennomtenkt mail og ta vare på all dokumentasjon. Så pleier det å løse seg. Uansett pleier de fleste seriøse butikker å stoppe opp når de får en godt oppsatt klage med referanser til kontaktpersoner og annen korrespondanse.

Lenke til kommentar
Forresten veldig vanlig at nettprisene og salgsprisen varierer hos DI. Mine erfaringer viser at i nesten 100% av tilfellene er salgsprisen lavere enn prisen som står på nett.

9348124[/snapback]

 

 

Det merket jeg godt da jeg skulle ha 4 stk 500gb samsung disker. På nedd stod det 850 kr, men når jeg skulle betale i butikken, så kostet de bare 805kr per stk. ! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...