ballsa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei vil med dette bare advare folk mot å bestille hos Digital Impuls a/s. Har bestilt varer hos dem å det er snart 1 mnd siden. Har ikke motatt noe som helst fra dem. Jeg har sendt mail for å høre hva som skjer, men noe svar vil de ikke gi meg nei. Harigjen sendt mail om at de ikke trenger å sende meg de varer jeg har bestilt å at jeg gjerne vil ha en bekreftelse på det, men fortsatt ingenting fra dem. Min konklusjon er at de er så useriøse at de ikke fortjener noen kunder. Håper jeg med dette kan advare noen så de er forsiktige på hvor de bestiller sine varer fra MVH N H Finstad Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei vil med dette bare advare folk mot å bestille hos Digital Impuls a/s. Har bestilt varer hos dem å det er snart 1 mnd siden. Har ikke motatt noe som helst fra dem. Jeg har sendt mail for å høre hva som skjer, men noe svar vil de ikke gi meg nei. Harigjen sendt mail om at de ikke trenger å sende meg de varer jeg har bestilt å at jeg gjerne vil ha en bekreftelse på det, men fortsatt ingenting fra dem. Min konklusjon er at de er så useriøse at de ikke fortjener noen kunder. Håper jeg med dette kan advare noen så de er forsiktige på hvor de bestiller sine varer fra MVH N H Finstad 9323044[/snapback] Hei, har du ringt og snakket med dem ? Var varene på lager når du bestillte ? Jeg har bestillt mye fra DI,og aldri noen problemer... Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Merkelig, jeg har handlet en rekke ganger med DI, og aldri opplevd noe annet enveldig proff service. Ta en tlf til dem, evt stikk ned i butikken (såfremt du bor i Oslo), så løser dette seg sikkert. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 de er elendige på mail. men flinke og hjelpsomme i butikken. og de hjelper alltid til når det er feil på ting man kjøper.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Må si meg uenig i din kritikk av digitalimpuls. Har vært kunde hos dem i en del år nå og servicen må jeg si at det er den beste jeg har vært borti når det kommer til data butikker. Har dog ikke handlet igjennom webshopen deres så jeg kan ikke uttale meg om den saken men som sagt om du bor i Oslo så burde du ta deg en tur innom og høre med dem personelig. Kan jo legge til at det er dumt at de ikke har svart på mailene dine. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Handla der senest i forrige uke, og har aldri hatt noen problemer med de hverken på netshoppen eller over disk. Synes faktisk at de ansatte der strekker seg en del lengre enn naboen Datakjeden i kundebehandling, mye trivligere å handle hos DI enn andre steder i Oslo. De har derimot rimelig nylig flytta butikk til andre siden av gata, uten at dette skal være noen unnskyldning for sen behandling av nettkunder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 de er elendige på mail. men flinke og hjelpsomme i butikken. og de hjelper alltid til når det er feil på ting man kjøper.. 9324994[/snapback] Enig i dette, men det er likevel merkelig at man ikke svarer på epost. De er raske på telefon, men jeg opplever at flere eposthenvendelser aldri har blitt besvart. Lenke til kommentar
NAX228 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har opplevt DI som proffe og raske. Sist jeg sendte mail til dem, var ang. priser på CPU etter prisfall. Fikk svar mer eller mindre omgående. I telefonen tar de seg god tid til en diskusjon og i butikken føler jeg at jeg snakker med folk som har skikkelig peil. Dette handlet vel om mail, og de 2-3 mailene jeg har sendt dem har de svart på innen 2 timer. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. 9340672[/snapback] Jeg var innom der i dag, og noen produkter hadde priser.. Mens andre hadde det ikke.. De har vel akuratt bytta lokaler til veien over, så har kanskje ikke kommet så langt enda.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. 9340672[/snapback] Jeg var innom der i dag, og noen produkter hadde priser.. Mens andre hadde det ikke.. De har vel akuratt bytta lokaler til veien over, så har kanskje ikke kommet så langt enda.. 9340845[/snapback] Har besøkt butikken to ganger siden nyttår, og jeg tror ikke jeg fant priser på 10 % av produktene en gang. Litt merkelig da en stor del av en butikks omsetning kommer som resultat av impulskjøp. Videre så består nok kundemassen i all overvekt av menn. Menn har mye vanskeligere for å spørre om pris enn hva kvinner har, og velger heller å gå et annet sted eller simpelthen dropper hele handelen. På en annen side blir sikkert dama mi glad når jeg ikke hele tiden kommer hjem med ting jeg egentlig ikke trenger. Endret 22. august 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 De har vel akuratt bytta lokaler til veien over, så har kanskje ikke kommet så langt enda..9340845[/snapback] Akkurat og akkurat fru Blom. Det er nok en god stund siden de gjorde dette! Jeg hadde satt pris på..priser ja Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. 9340672[/snapback] Det er sikkert en avveining de har gjort. Med de prisforandringene som skjer i IT-bransjen ville de måttet printe prislapper i haugevis nesten hver dag :-) Hadde jeg vært daglig leder i DI ville jeg heller satt opp et par enkle terminaler hvor kundene selv kan sjekke priser og lagerbeholdning. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Evt. bruke elektroniske prislapper... Små LCD skjermer under hvert produkt... Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noe jeg har oppdaget er at det går tregt å sende mail til netshopper. Ring!! Da får du sørvis med en gang. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Litt OT: DI burde seriøst vurdere å sette prisskilt på produktene i butikken. En god stund siden jeg var innom sist, men de gangene jeg har vært innom så har så og si ikke ett produkt hatt prismerking. Det er jo direkte håpløst, og jeg kan ikke fatte at daglig leder ikke ser problemet. Selv liker jeg å handle på impuls, men det blir nesten umulig når man må spørre om prisen på hvert produkt. Sales 101, please. 9340672[/snapback] Prisene i databransjen skifter så fort at det vil være ganske vanskelig og prise om varene hele tiden. Man kan se eksempler på f.eks elkjip, at ting som er priset med prislapp ofte er feilpriset, da prisen ikkje er oppdatert.... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Forresten veldig vanlig at nettprisene og salgsprisen varierer hos DI. Mine erfaringer viser at i nesten 100% av tilfellene er salgsprisen lavere enn prisen som står på nett. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg har lite positivt jeg å desverre. Hadde et powersupply som døde, kjøpt på DI. Typen Bzerk Mist 500W med plexiglass. Ringte ned og fortalte dem at det var en kondensator som var gåen. Fyren jeg ringte til vistte ikke hva en kondensator var en gang å begynte da å beskylde meg for å ha åpnet PSU'en. Gikk ned og snakket med en bak disken om dette problemet at en kondensator var gåen. Han så faeen ikke noe og sa at " Vi Må teste dette poweret" Jeg ba kollegaen min som er en kløpper innen feilsøking osv om å snakke med dem. Men ingeting hjalp så siste utveien min var teknikerne. De så heller ingen kondensatorfeil så da tok jeg likesågjerne å kjøpte et nytt power. Faan til makkverk support har jeg aldri vært borti før. Lite serviceinstilt mot kundene sine(de bak disken) har ingen eller lite kunnskap om maskinvare(de bak disken) det er 1 eller 2 der som faktisk har kunnskap, men desverre så er de der altfor lite. jeg prøver å unngå å kjøpe noe fra de! Endret 24. august 2007 av Skruff Lenke til kommentar
CWH Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skulle kanskje slengt på et spørsmålstegn etter "Useriøse Digital Impuls A/S" ? Kan virke litt krasst innlegg på lite dokumentasjon. Fint om du poster om videre fremdrift dog så vi får se hvordan det ender. Jeg skulle gjerne vist dere noen av de rare mailene jeg får fra engasjerte brukere i forbindelse med The X. Kan tenke meg butikkene drukner i snodige mail hvor mann må ha telepatiske evner for å forstå hva avsender faktisk snakker om. Jeg sier ikke du har sendt en slik mail, men sett opp en gjennomtenkt mail og ta vare på all dokumentasjon. Så pleier det å løse seg. Uansett pleier de fleste seriøse butikker å stoppe opp når de får en godt oppsatt klage med referanser til kontaktpersoner og annen korrespondanse. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Forresten veldig vanlig at nettprisene og salgsprisen varierer hos DI. Mine erfaringer viser at i nesten 100% av tilfellene er salgsprisen lavere enn prisen som står på nett. 9348124[/snapback] Det merket jeg godt da jeg skulle ha 4 stk 500gb samsung disker. På nedd stod det 850 kr, men når jeg skulle betale i butikken, så kostet de bare 805kr per stk. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå