Gå til innhold

Bruktpris på Canon 400D

Anbefalte innlegg

Hva syns dere er en grei pris å sette på mitt Canon 400D+kit m/ batterigrep + 2 batterier og lader. Ingen feil/skrammer.

Kjøpt i fjor høst.

Snart tatt 7000 eksponeringer.

Å mens dere først er igang, hva kan jeg regne med å få for Canon 70-200 f/4L. Kjøpt november i fjor. Ingen skrammer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraet er ett år gammelt. Det burde gi et prisfall på ca. 20-30 % i forhold til dagens nypris som er 6500 kroner. Altså ca. 4550-5200 for selve kameraet med kit. Får sikkert solgt det for 5000, og batterigrepet for en tusing. Ett år gamle batterier er ikke mye verdt, og da har du prisen: 6000,-

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert du får det får så mye uansett. Vil tippe max 6000, men kanjse en 5500 er mer realistisk. Eller, jeg vet ikke. 500 er kansje ikke så mye for en som skal ha et sånt kamera, men, det er jo et år gamelt og da, du får jo kjøpt samme kamera på nettet for 6400,- og det er jo ikke så mye mer enn det du kanjse har tenkt å gi for ditt. Men, kan jo hende, siden kamera er godt behandlet, og det følger stuff med. Lykke til med å selge det for en fin pris iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...