AnBa Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Muttern er blitt plaga av et nummer som ringer til mobilen utallige ganger når som helst det passer. Om det så er om natten eller om dagen. Det ringer maks tre ring, så muttern akkurat ikke rekker å ta telefonen, og stopper. I tillegg virker nummeret annerledes fra norske nummere. Nummeret er +15599426822 Ville blitt VELDIG takknemlig om noen kunne hjelpe meg med å finne ut hva dette er. Jeg kunne ikke finne ut om +155 var retningsnummer fra noe spessielt land heller. Takk Kristoffer Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 jeg vet ikke helt hva det er med den +155, men.. jeg søkte på gulesider på nummeret etter +155 http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=99426822&x=0&y=0 Ikke at det nødvendigvis er svaret ditt, og det er jo godt mulig du allerede har prøvd det ut men.. det er nå det, så.. Og.. den beste måten må da være å ringe tilbake? ring tilbake å se hva som skjer... Det pleier jeg å gjøre med folk jeg ikke finner ut hvem er.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) her er det anten snakk om +1 +15 eller +155 som landskode Etter kva ser ser så finnes ikkje 15 og 155 som landskoder og då står me igjen med berre +1 The North American Numbering Plan, country code +1, includes the following countries and territories: US United States, CA Canada, AG Antigua & Barbuda (+1 268), AI Anguilla (+1 264), AS American Samoa (+1 684), BB Barbados (+1 246), BM Bermuda (+1 441), BS Bahamas (+1 242), DM Dominica (+1 767), DO Dominican Republic (+1 809 and +1 829), GD Grenada (+1 473), GU Guam (+1 671), JM Jamaica (+1 876), KN Saint Kitts & Nevis (+1 869), KY Cayman Islands (+1 345), LC Saint Lucia (+1 758), MP Commonwealth of the Northern Mariana Islands/CNMI (+1 670), MS Montserrat (+1 664), PR Puerto Rico (+1 787 and +1 939), TC Turks & Caicos Islands (+1 649), TT Trinidad & Tobago (+1 868), VC Saint Vincent & the Grenadines (+1 784), VG British Virgin Islands (+1 284), and VI US Virgin Islands (+1 340). From the U.S. and Canada, dial 1 + area code + number for these countries. edit: Litt meir søking gav dette svaret: (559) 942-6822 Location: Caruthers, CA Endret 20. august 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå