jemartinsen81 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei hei, Jeg har nylig begynt på en høgskole som ligger i nærheten av Oslo S, og har innsett at jeg kommer til å ville være på skolen til langt utover kvelden til tider, slik at jeg må få i meg middag før jeg kommer hjem om kvelden. Problemet er at jeg er ekstremt opptatt av sunn kost, og at jeg også kan være veldig sær i matveien. Ettersom jeg er temmelig ny i Oslo vet jeg lite om de forskjellige mat-tilbudene, så jeg kan absolutt trenge litt råd om gode, sunne spisesteder i Oslo S området. Foreløpig har jeg fått i meg heller lite mat, ettersom alt jeg finner er pølser, hamburgere, kebab, lyse baguetter og slikt. Jeg prøvde meg med Ola-matpakke en dag, men det var ikke helt tingen... misliker sterkt såppass kornete mørkt brød, spess ettersom man blir gåendes å pirke ut korn fra tenna resten av dagen hehe. Frukt & Smoothie spisestedet på Oslo S er alright, men det er ingenting mettendes der.. funker best som snacks mellom måltidene liksom. Er det for eksempel et godt pasta-sted i området? Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå