Kuldesjokk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei. Fikk pc av Hordaland fylkeskommune i dag (ja var en av de 27 som var på pressekonferansen og fikk pc før alle andre), men de har glemt å legge ved passord og bruker navn, er det noen måte jeg kan finne dette på? Vet om bruteforce og jack the ripper, men bios har passord så er det noen måte jeg kan fikse boot fra cd? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Bumper litt her jeg Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvis det er en stasjonær kan du prøve å ta ut cmos batteriet samt dra ut strømmen og vente en stund (5+ min) for å se om cmos (bios) kanskje nullstilles. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Glemte å si at det er en bærbar, men hvis jeg drar ut pluggen til harddisken så må den vel bote fra CD? Eller kan de ha disabla det? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja de kan velge hvor den skal boote fra. Jeg ville heller tatt kontakt med skolen eller fylkeskommunen for å få den informasjonen du trenger. Så vidt jeg har forstått er PCen fylkeskommunens eiendom de første 3 årene (frem til du kjøper den for 500), så da må de bestemme hvilke tilganger dere skal ha. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Okay. Får vente på passordene fra de da. Håper bare ikke de er så sperra at de bruker 20 minutter på oppstart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå