Admin'c Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Skal kjøpe omegakapsler nå fordi det er kjekt. Pleier vanligvis å kjøpe pikasol, men er det et annet merke som det er sunnere å bruke? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Skal kjøpe omegakapsler nå fordi det er kjekt. Pleier vanligvis å kjøpe pikasol, men er det et annet merke som det er sunnere å bruke? 9322523[/snapback] Omega 3 Selolje Selolje er den beste kilden til omega 3 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg ser bare for meg at Paul Watson, hele Sea Shepherd, Bellona og alle de folkene kommer jagende etter meg hvis jeg begynner å gå over til selolje produkter. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Kjøp heller omega 3-6-9 kapsler. proteinfabrikken.no vet jeg selger det Eller olympiaspirit ved Husmansgate trikke stoppet. Endret 20. august 2007 av everhuge Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Hmm prøver å gjøre det billig også men er det noen som har konkrete tester på de ulike produktene? Tok i dag å kjøpte eldorado sin, den koster nada. (60kr for 100 tabletter, bruker to om dagen) Synes den du fant kengdal foreslo et litt vel høyt konsum av omega3 i forhold til andre merker. Er også usikker på selolje, siden urenheter blir mer konsentrert høyere opp i næringskjeden. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Synes den du fant kengdal foreslo et litt vel høyt konsum av omega3 i forhold til andre merker. Er også usikker på selolje, siden urenheter blir mer konsentrert høyere opp i næringskjeden. 9337066[/snapback] Ta noen søk på nettet om selolje, og les noen studier. Det er ikke vansklig å se hva som er best. Det med urenheter blir helt feil, da det er helt andre faktorer som spiller inn i bildet, en hvor de befinner seg på næringskjeden Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du blir vel litt lurt hvis du betaler ekstra for omega 6 og 9 i et tilskudd. Omega 6 får man jo "gratis" gjennom alle mulige slags planteoljer. Ha litt olje over pastaen, spis tunfisk i olje, stek ting i olje osv. Ingen problem i det hele tatt å få nok omega 6. Og omega 9 er vel noe kroppen selv kan produsere så den er vel strengt tatt ikke essensiell er den? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 mhm ser møllers gold eller hva de har koster 7kr dagen i bruk, ser ikke helt poenget når eldorado koster 1kr og gir en del omega3. Prøver å være litt prisbevisst og ikke bare kjøre på med det dyreste, men den seloljen kengdal viste var vel dugendes billig (om jeg husker rett). Men igjen er skeptisk til importprodukter, men mulig eldoradogreia er noe drit den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå