Gå til innhold

Blåhvalismen,- En guide til den ekte religionen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den hellige ble vistnok det. "Det hele startet med en eksplosjon, etterfulgt av en fødsel. Blåhvalen ble født!

Den første dagen var det svart. Blåhvalen kjedet seg, den skapte en jordklode. Dette var ett svært vanskelige og tidskrevende arbeid."

Her blir det ikke nevnt noe om oppvekst eller noe som helst slikt. Han var allerede etter en dag klar for å lage en verden, noe som tilsir at han ble født stor og aldri har vært liten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Den hellige ble vistnok det. "Det hele startet med en eksplosjon, etterfulgt av en fødsel. Blåhvalen ble født!

Den første dagen var det svart. Blåhvalen kjedet seg, den skapte en jordklode. Dette var ett svært vanskelige og tidskrevende arbeid."

Her blir det ikke nevnt noe om oppvekst eller noe som helst slikt. Han var allerede etter en dag klar for å lage en verden, noe som tilsir at han ble født stor og aldri har vært liten.

9531949[/snapback]

Dette skal få bli den mest fatteslige skapelsesberetningen mine små blå dessverre har tilfeldigvis måtte skue. Det burde være en forumregel mot slike nedrige forsøk på forkynnelse. Anbefaler alle dere troende lett blåslåtte undersåtter og jobbe bare litt mere med budskapet. Da kan dere gjerne sette dere ned på deres valne sporer og finne ut av hva et budskap er ...! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Uhm, er dere Sandefjord supportere?

9623835[/snapback]

Ja såklart. De går jo til bunns, så de er av rette slaget. :thumbup:

Hvordan konverterer man til Blåhvalismen?

9623973[/snapback]

Hold pusten i 10 minutter. Hvis du da ikke er sånn passe halvblå i muggen, så er det nok ikke håp for deg. dakar niten. :love:

Lenke til kommentar

Herved erklærer jeg meg som dommer og profet av blåhvalismen..

mitt budskap fra blåhvalen er at relgions starteren har syndet ved å tilskrive Blåhvalen egenskaper den ikke har og en feilaktig opprinnelse..

Så på oppdrag fra Blåhvalen erklærer jeg herved blåhvalismen for død..

Blåhvalen ønsker heller ikke mer offentlig oppmerksomhet grunnet at han er opptatt med å gjemme seg for hvalfangere og frykter at noen av hans såkalte disipler kan komme til å røpe hans skjulested..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...