Gå til innhold

Blåhvalismen,- En guide til den ekte religionen!

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
I'm in folks :w00t:

*melde seg ut av statskirka*

Hail the Blåhval! :)

9386717[/snapback]

Dere "nyfrelste" er vel ikke bare sånn litt "one stick short of a bundle" lett å dupere?

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I'm in folks :w00t:

*melde seg ut av statskirka*

Hail the Blåhval! :)

9386717[/snapback]

Dere "nyfrelste" er vel ikke bare sånn litt "one stick short of a bundle" lett å dupere?

:p

9405068[/snapback]

Ikke mer enn du er one straw short of a strawman :p

Dessuten -- Vi har sett *lyset*.

Måtte store Blaahval vise deg sannheten

(La oss smøre tjukt på nå... *gremm*)

og befri deg fra illusjonene som forsnærer din tilværelse og gjør deg til en zombie i den ondes plan!

(Skrevet omtrent som om det kom fra bibelen...)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Men vi må faktisk registrere det snart... begynner å bli mye prat og lite som blir gjort. :ohmy:

9495802[/snapback]

Enig der. Noe må skje.

Jeg har en webserver og kan gjerne hoste en eventuell hjemmeside for den Norske Blåhval Kirken :)

9523801[/snapback]

Særskriving gjør meg trist. Vennligst rett på dette før nettstedent evt. blir laget.

Lenke til kommentar

Om noen har en webserver stående, så kan jeg gjerne skrive litt. Koding holder jeg meg langt unna, jeg har dessverre alt for mye jeg må få gjort for tiden.

Livet er langt, vi selvutnevnte profeter har en tendens til å leve lenge. I hvert liker vi å tro det.

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting, om man hverken er døpt eller konfirmert, er man da medlem av statskirken? Jeg kunne tenke med å snuse litt på denne religionen. Faktisk har jeg tenkt mye på blåhvalen i det siste, jeg hadde sommerjobb i Dyrehagen. Der kunne jeg ikke la vær å tenke på det enorme tomrommet som var der pga mangel på en blåhval. Med en ekte blåhval så ville Dyreparken vært paradis. Seff med en fri blåhval, en blåhval i bur hadde nok ikke vært så gøy.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting, om man hverken er døpt eller konfirmert, er man da medlem av statskirken? Jeg kunne tenke med å snuse litt på denne religionen. Faktisk har jeg tenkt mye på blåhvalen i det siste, jeg hadde sommerjobb i Dyrehagen. Der kunne jeg ikke la vær å tenke på det  enorme tomrommet som var der pga mangel på en blåhval. Med en ekte blåhval så ville Dyreparken vært paradis. Seff med en fri blåhval, en blåhval i bur hadde nok ikke vært så gøy.

9528411[/snapback]

Tror det er slik at om en av foreldrene dine er medlem av statskirken er du automatisk medlem, men kirken er pliktet til å melde deg ut når du har fylt 18 år og du ikke har sagt ifra om at du ønsker å forbli medlem. Men den rutinen er ironisk nok det de er dårligst på. Hvis du søker litt rundt i forumet finner du flere tråder om dette temaet.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå ser det ut som det meste av gassen har gått ut av "kadaveret" deres ...?

Hvor blir det så av den karismatiske lederen?

Som dere ser av bildet så står det en ensom, og lett forvirret disippel ved kadaveret av en "gud", og tror nok han lurer på litt av hvert ... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...