Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Herved erklærer jeg meg som dommer og profet av blåhvalismen.. mitt budskap fra blåhvalen er at relgions starteren har syndet ved å tilskrive Blåhvalen egenskaper den ikke har og en feilaktig opprinnelse.. Så på oppdrag fra Blåhvalen erklærer jeg herved blåhvalismen for død.. Blåhvalen ønsker heller ikke mer offentlig oppmerksomhet grunnet at han er opptatt med å gjemme seg for hvalfangere og frykter at noen av hans såkalte disipler kan komme til å røpe hans skjulested.. Søren, hva skal jeg tro på da? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Herved erklærer jeg meg som dommer og profet av blåhvalismen.. mitt budskap fra blåhvalen er at relgions starteren har syndet ved å tilskrive Blåhvalen egenskaper den ikke har og en feilaktig opprinnelse.. Så på oppdrag fra Blåhvalen erklærer jeg herved blåhvalismen for død.. Blåhvalen ønsker heller ikke mer offentlig oppmerksomhet grunnet at han er opptatt med å gjemme seg for hvalfangere og frykter at noen av hans såkalte disipler kan komme til å røpe hans skjulested. BURN THE HERETIC! Lenke til kommentar
Interrapax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Herved erklærer jeg meg som dommer og profet av blåhvalismen.. mitt budskap fra blåhvalen er at relgions starteren har syndet ved å tilskrive Blåhvalen egenskaper den ikke har og en feilaktig opprinnelse.. Så på oppdrag fra Blåhvalen erklærer jeg herved blåhvalismen for død.. Blåhvalen ønsker heller ikke mer offentlig oppmerksomhet grunnet at han er opptatt med å gjemme seg for hvalfangere og frykter at noen av hans såkalte disipler kan komme til å røpe hans skjulested. BURN THE HERETIC! Nei, Blåhvalen ønsker ikke at relgions starteren skal brenne, men at han erkjenner sin synd og omvender seg fra sin lære.. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, Blåhvalen ønsker ikke at relgions starteren skal brenne, men at han erkjenner sin synd og omvender seg fra sin lære.. Du er ikke en gang yppersteprest! Hah..! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Interrapax: Dette er kjetteri på det høyeste: å gi seg ut for å være en Blåtreder! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Blåhvalismen lever! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har det skjedd noe i Blåhvalismen i det siste? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Næh -- Vi venter fremdeles på at blåhval skal vise seg igjen, og på dommedag. Akkurat det samme som de kristne, altså. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bortsett fra at vi tror på sannheten. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det har ikke vært noen seremonier enda? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan ikke vi ha en ofringsseremoni? Der vi tar en tilfeldig forumbruker og mater han til hvalene Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ukens artikkel på wikipedia: Hvaler! Jeg tror uke 2 må bli utnevnt til årets Blåhval-uke. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Mari og Jusef. pffff dette her er jo berre piss! ein latterlegjering av den ekte kristendommen! alle ser jo at dykk berre har hærma etter josef og maria når dykk tek så åpenbare navn som jusef og mari!!!! eg skulle ikkje sagt noke dersom dykk faktisk var religiøse, og hadde fått ein åpenbaring direkte frå Gud eller jesus eller gudar frå andre religionar, men herregud dette er jo berre reinspikka piss!!! Endret 29. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mari og Jusef. pffff dette her er jo berre piss! ein latterlegjering av den ekte kristendommen! alle ser jo at dykk berre har hærma etter josef og maria når dykk tek så åpenbare navn som jusef og mari!!!! eg skulle ikkje sagt noke dersom dykk faktisk var religiøse, og hadde fått ein åpenbaring direkte frå Gud eller jesus eller gudar frå andre religionar, men herregud dette er jo berre reinspikka piss!!! På lik linje med kristendommen altså? Forresten vil jeg understreke at denne trosberettningen er mer sannsynlig enn det tullet "jesus" fant på God fantasi skal han ha! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mari og Jusef. pffff dette her er jo berre piss! ein latterlegjering av den ekte kristendommen! alle ser jo at dykk berre har hærma etter josef og maria når dykk tek så åpenbare navn som jusef og mari!!!! eg skulle ikkje sagt noke dersom dykk faktisk var religiøse, og hadde fått ein åpenbaring direkte frå Gud eller jesus eller gudar frå andre religionar, men herregud dette er jo berre reinspikka piss!!! Hva beskylder du Blåhvalen for å være falsk? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kaffeleif: JA AKKURAT! No har eg ikkjelest alt som sto, men eg berre rista på hovudet over det eg las. Dette er utan tvil berre noke tull som noken tulølingar har funne på! Phannyboy: nei det er den absolutt ikkje Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kaffeleif: JA AKKURAT! No har eg ikkjelest alt som sto, men eg berre rista på hovudet over det eg las. Dette er utan tvil berre noke tull som noken tulølingar har funne på! Phannyboy: nei det er den absolutt ikkje Forklar for meg med minst mulig ord hvordan kristendommen er mer sannsynlig enn vitenskapen (utelukker blåhvalismen siden jeg ikke har satt meg inn i denne særs interessante trosberettningen!). Du skal få 100 kr av meg (i promise) dersom du faktisk kommer med ETT argument jeg ikke kan motsi Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja okei, kvifor ramlar ikkje jorda ned men berre fly rundt i verdsrommet? Lenke til kommentar
strayder Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja okei, kvifor ramlar ikkje jorda ned men berre fly rundt i verdsrommet? Vet du det eller har du ikke peiling? Hva skulle i så fall jorden ramle ned på? Intressant.... Jorden er flat, det er vi enige om ... Jeg vet hvorfor jorden ikke "ramler" ned, men jeg velger å ikke si det enda... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Schnell er en hedning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå