jonas_blomster Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, skal ha meg XFX 8800 GTS skjermkort, og trenger vannblokk til denne. Er det EK sin vannblokk som er den beste? Og hvor får jeg evt kjøpt denne, og hvor mye koster det, inkl frakt og alt sånt. Mvh Jonas Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, skal ha meg XFX 8800 GTS skjermkort, og trenger vannblokk til denne. Er det EK sin vannblokk som er den beste? Og hvor får jeg evt kjøpt denne, og hvor mye koster det, inkl frakt og alt sånt. Mvh Jonas 9322275[/snapback] jeg kjøpte denne til mitt 8800gtx kort http://www.microplex.no/product.aspx?pid=z...gtx&mcat=14s277 fin pris er det også.. men er denne du må ha:http://www.microplex.no/product.aspx?pid=zmgwb8800gts&mcat=14s277 men jeg finner pokker ikke noe overganer på kjølern til 12mm slangene mine er det noen som har en link til noen overganger til 12mm indre diameter trur de som sitter orginalt på kjølern er 6mm eller no.. eller kan de skrus av??prøvde det men de satt så pokkers hardt så jeg turte ikke og ta i mer Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Sikkert en grei kjøler det der. Men lurer på om noen vet hva som er BEST Ellers av H2O-kjølingsutstyr har jeg: MCP350 pumpe med plexitopp, bruker da kun inngangene i front (ikke toppen) så yter ikke noe bedre. Cooltec 120.2 rad + thermochill PA120.1 (SilenX vifter) Swiftech vannblokk silentstar dual på harddiskene og aquatube vanntank (ikke at det har så mye å si ) Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Sikkert en grei kjøler det der. Men lurer på om noen vet hva som er BEST Ellers av H2O-kjølingsutstyr har jeg: MCP350 pumpe med plexitopp, bruker da kun inngangene i front (ikke toppen) så yter ikke noe bedre. Cooltec 120.2 rad + thermochill PA120.1 (SilenX vifter) Swiftech vannblokk silentstar dual på harddiskene og aquatube vanntank (ikke at det har så mye å si ) 9323228[/snapback] det kjøler sikkert bra nok i masse vis det systemet ditt.. jeg kan ikke si hva som er best for jeg er forholdvis grønn foreløpig, men du for nok noen bra svar fra noen med litt mer peil.. lykke til videre måtte mhz være med deg og tempen fordufte he he Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ja, får håpe det Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 EK er iallfall regnet som en av de beste det jeg vet. Nærmeste forhandler jeg vet om er Coolerkit.dk i Danmark. Ellers vet jeg at Petra's Tech har dem, men med frakt og greier så blir det temmelig dyrt i forhold til Coolerkit. Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 EK er iallfall regnet som en av de beste det jeg vet. Nærmeste forhandler jeg vet om er Coolerkit.dk i Danmark. Ellers vet jeg at Petra's Tech har dem, men med frakt og greier så blir det temmelig dyrt i forhold til Coolerkit. 9325485[/snapback] har hørt mye bra om zalman vannblokker også ..skal vist være veldig bra..smak og behag. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Etter å ha sett en del rundt, tror jeg at det blir EK-blokk med Delrin topp Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Etter å ha sett en del rundt, tror jeg at det blir EK-blokk med Delrin topp 9326281[/snapback] Denne: Swiftech Stealth V2 ser og spennende ut men koster for mye Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Stilig den ja Men likte EK sin bedre + at den var litt billigere, og hadde hørt mye bra om den. Bra at utvalget av blokker begynner å bli noe bedre til dette kortet nå. Bare Norge hadde klart å følge litt med i svinga! Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det billigste for deg vil være å bestille rett fra Eddy! Www.ekwaterblocks.com Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei, skal ha meg XFX 8800 GTS skjermkort, og trenger vannblokk til denne. Er det EK sin vannblokk som er den beste? Og hvor får jeg evt kjøpt denne, og hvor mye koster det, inkl frakt og alt sånt. Mvh Jonas 9322275[/snapback] Hei her er en test av 3 vannblokker til skjermkort 8800 GPU block Round Up Test av EK-FC8800 enda en EK-FC8800 Test av Swiftech - Danger Den, test D-Tek Fuzion Endret 9. september 2007 av ThePainx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå