Mister_joney Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Her kommer et skatebilde jeg tok på vår lille fotosession på søndag men den eminente skatere fra bergen; Kim "Svidisj" Assorson... Legger ved to eksempler, det nederste skal bli en plakat:) Kritiser i vei... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Motivet fungerer fint som plakat, men jeg ville valgt en annen font på navnet - synes det ble litt for harry slik den er nå. Tom Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hmm, det var ikke verst, men jeg synes du skulle ha tatt det fra en annen vinkel. Slik at trikset han gjør blir mer tydelig. Du kunne også prøvd å fjerne forstyrrende elementer. Eller ha større blenderåpning slik at bakgrunnen blir litt mer diffus. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Takk for tips... Ska huske det til neste gang;) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det du har som avatar er et godt eksempel, bilder tatt i froskeperspektiv og kanskje litt fra siden får det til å se ut som om skateren er enda lengere fra bakken. Og skateboardet og skateboarderen er det eneste i bildet som du kan fokusere på, som gjør at det ikke blir så forstyrrende. Lykke til videre. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Flott bilde Plakaten var dessverre så som så. Tror det hadde blitt finere om du ikke brukte emboss og shadow effekt på bildet. Det ser ut som bildet er et par centimeter fremfor bakgrunnen av plakaten, viss du skjønner. Prøv og endre litt på layer effektene slik at det ser ut som bildet er trykt på plakaten. Vet ikke hvor smart det der ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå