Bozzeye Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har tenkt litt på å flytte Opera (nettlesar, viss du ikkje visste det) til ein minnepinne eg har. Blir Opera noko treigare viss eg har det på minnepinnen? Viss ja: Merker eg det? At det blir treigare? Kan det oppstå andre problemar? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har hatt en sånn løsning, virket helt fint for meg, merket ikke noen større forskjell. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tviler sterkt på at du vil merke noe særlig forskjell, men hvorfor ikke bare prøve? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Opera USB hvis du ikke visste om det, vet ikke om det var det du tenkte på nå du skrev flytte over til minnepenn. Endret 20. august 2007 av hernil Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Prøvde Opera USB nettopp. Likte det ikkje heilt av ein aller annan grunn. Men det var ganske likt vanleg Opera. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Prøvde Opera USB nettopp. Likte det ikkje heilt av ein aller annan grunn. Men det var ganske likt vanleg Opera. 9322996[/snapback] Det skal være likt Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hurtigvalg var litt andre fargar på o.l. og bittelitt forskjellige ting som var bittelitt forskjellige. (Som eg merket, då ...) Men ellers var det ganske likt. Installerte heller den "vanlege" Operaen på minnepinnen; det funker like bra, trur eg. Grunnen til at eg ikkje veit sikkert er at Opera går litt treigt idag. Stopper opp heile tida når eg f.eks. går til ei anna side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå