fredde Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vurderer å kjøpe meg litt ddr pc3200 ram (400mhz), er det så stor forskjell på kvaliteten på de forskjellige merkene at det kan forsvare de store prisforskjellene ? Ser at det kan skille opp til 1000,- NOK fra billigste til dyreste 512 pc3200 ram. Spørsmålet er: KAN DETTE FORSVARES ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Den merkes vell mest på OC o.l Og en del HK er kresene på hvilken ram som settes i. No-Name er vell bare merke ram som ikke passerte kvalitetstestingene til de mer kresene(og ukresene) fabrikatene? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvis du bestiller noname kan du like gjerne ende opp med TwinMos eller noen andre ordentlige leverandører har skjedd meg 3 ganger men hvis du vil ha god ram som kan kjøres hardt og ikke koster for mye er TwinMos og anbefale, de kjører som helvete og koster ikke skjorta og buksa buksa for du iaffal beholde på Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Merke ram kan somoftest stilles på bedre time settings og klokkes mer Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 og det er mindre problemer med disse, og disse kan gjene klokkes mer! Jeg vet dette fra erfaring på overklokking av cpu og minne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå