Gå til innhold

Vurderer xbox360, trenger litt hjelp.


OBERST

Anbefalte innlegg

Vel som topic sier lurer jeg på om jeg skal få skaffa meg Xbox360. :love: Har akkurat fått oss ny flatskjerm/plasma. Det jeg trenger er vel 2 trådløse kontroller (helst) og kanskje harddisk er ikke så viktig. Grunnen til at jeg kjøper xbox360 er vel pga Halo 3, og en del andre artige spill. Hvilken pakke skal jeg velge? Core og bare kjøpe 2 trådløse? :hmm: Og så leste jeg litt om priskuttet til fredag, er det billigere i butikker og nett? Ville gjerne hatt en link til et sted som dere trur blir realativt billig. :)

 

-Leecha-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp Premium konsollen, den med harddisk. Noen spill krever harddisk, harddisk trenger du for å lagre, og Xbox1-spill krever harddisk.

 

Premium konsollen leveres med HD-kabler og trådløs kontroller, Core leveres med kompositt-kabler (fryktelig på HD-skjerm) og kontroller med ledning.

 

Elkjøp har alltid vært ganske billig på Xbox 360, stikk innom der om en ukes tid og se etter den hvite esken merket Xbox 360. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøp Premium på nærmeste Elkjøp for 2495,-. Premium kommer med en trådløs kontroller, men kjøp batteripakke og lader i tillegg. Harddisk er essensiellt for bruk av 360. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...