Macgyver81 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Vel, først må eg vel si att eg ikke pleier å klage på noen butikker egentlig, har selv jobbet på kundeservice ( vi kan "skryte" av over 4 år) og vet att noen ganger kan feil skje. Men eg handlet og fra komplett.no Noe som skulle vise seg å være en stor feil.. Handlet ett oppgraderings kitt, da hovedkort, ram og prosessor. Dette ble uheldigvis kjøpt 28.08.08 varen ble mottatt noen dager senere. Gleden var kort da det ikke kom bilde på skjermen, etter feilsøking sendte eg alt i retur. Komplett fant ut hovedkort var deffekt og sendte meg ett nytt, sån ca etter 14 dager.. Nytt hovedkort kom så i posten, dette var som nevnt ca etter 14 dager, men ram og prosessor følgte ikke med. Dette kom nesten en uke senere, da var dette og testet vistnok. Monterte og ble kjempe fornøyd når det var feil her og. klarte nesten å fullføre en os installasjon før det kræsjet og alt døde.. Retur igjen, kun hk denne gangen og eg spurte om det var mulig å få ett annet hovedkort da msi tydeligvis sliter litt virker det som. Som enhvergod kundeservice fikk eg ikke noe svar og etter en ny runde med ventetid så kom det en pakke, samme type hovedkort men byttet da det andre var deffekt.. Monterer, igjen.. joda- dette er og helt dødt. ingen bilde ect. Merk ingen av gangen har det vært tilkoblet mere enn hk, ram, cpu, psu, tastatur og skjerm.. arg... litt forbanna. sender enda en mail til komplett og spør hva eg bør gjøre. gir dem en uke på å svare., men seffølgelig ingen svar. kan nevne att psu fungerer fint da eg har prøvd denne på ett annent hovedkort.- sender driten i retur. legger ved ett lengre brev som viser når varer har blitt sendt fra meg og returernert fra komplett igjen. viser og til forbruker loven som sier eg har rett på å heve kjøpet og returkostnader skal bli refundert. Dette var tross alt mitt tredje hovedkort som ikke fungerte.. Nå er ikke returkostnadene så store, men 3x125,- = tot 375,- som eg kunne ha brukt på noe helt annet.. Venter spent, har nå ingen tiltro til noe svar, ihvertfall ikke noe posetivt for min del da. tiden går, frustrasjonen til komplett.no består. men så, komplett svarer med en mail att dem bekrefter hovedkortet er deffet, att eg egentlig ikke har grunnlag til heving av kjøpet men dem velger å gjøre dette alikevel. returkostnader vil og bli returnert. Dem skriver og nå att det ram brikken virker ustabilie og dette kan ha forårsaket noen av feilene, men halo. dere testet dem og... Så kan vi rulle litt tilbake i posten min, varen ble bestilt 28.08.08 og betalingen ble mottatt min konto hennholdsvis den 5.11.08 og 06.11.08 Noe som viser til den korte tiden på kun 69 dager, vel 70 dager om vi skal regne med siste utbetaling da.. Det er vel det mann kalle en god kundeservice ? Kan avslutte med att eg har handlett fra komplett mangen ganger tidligere da eg bygger blant annet maskiner for videresalg. Men nå er det slutt på det, makan til dårlig kundeservice skal man lete lenge etter. Hva om det var en kunde av meg igjen som ventet på delene skulle komme... Så moralen i min litt lange post er. Ikke kjøp fra komplett.no Grei pris og alt det der, men om varern er noe feil med. jo stakkrs deg. Ikke forvent noe hjelp eller noe fra dem, varen er solgt og dem har fått penger i kassa.. tviler på eg hadde fått hevet kjøpet og returkostnader dekket hadde det ikke vært for en skrev rett ur fra forbrukerloven i brev sendt til dem. ------------ Mvh Missfornøyd og tidligere komplett.no forbruker som råder ALLE andre som vurderer netthandling til å styre unna.. Endret 19. november 2008 av Macgyver81 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Returlapp kom omsider i posten idag og maskin ble sendt inn. Blir morro å se om de klarer å fikse det og om "haster" merknaden fra deres mann blir tatt notis av. Oppdatering følger. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Macgyver81; Det aller beste er å ringe. Men du trenger ikke å fraråde andre å handle der i fra selv om du har opplevd dårlig service. Jeg har hatt flere returer hos komplett og alle har gått smertefritt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå