Konto brukes ikke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Må bare si at jeg er mektig irritert på dem. Hva har egentlig skjedd med dem. Tidligere hadde de jo både kjapp og god service. Men etter egen erfaring og flere av mine bekjente, så må jeg si at jeg ikke anbefaler dem til noen. Min erfaring: Bestilte deres kampanje pc og ventet.... og ventet. Det tok over en mnd før de omsider sendte den... det etter et par purringer fra meg. Nå var det en feil på strømforsyningen og maskinen ble sendt inn til rep. Komplett tok den ut fra posten 25.07.07 kl: 12.23. Jeg ringte og ENNÅ har de ikke sett på den. "Beklager, vi har mye å gjøre, men den står for tur" er svaret man får. Kanskje på tide de setter opp prisene noe og ansetter folk så de klarer å levere en vare med litt kvalitet. Så her sitter jeg med skjegget i postkassa, men ikke mye å gjøre for meg med det, uten å advare andre. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 du må bare møte opp hos komplett og hvere jævelig frekk og fly forbanna, da får du det du ha med en gang (erfaring) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Litt langt å dra kanskje, men det er slik nå at jeg er skeptisk til å bestille over nett og vil handle i butikken selv neste gang. Hadde de vært nærmere, så skulle de nok fått besøk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jess, kjempeide og hisse seg opp og skjelle ut en kundebehandler som garantert ikke kjenner til saken din før han/hun åpner opp serviceloggen. GLITRENDE IDE! Neh. Om reparasjon tar urimelig lang tid har man krav på heving av kjøp ifølge forbrukerkjøpsloven. Dvs at om det drøyer særlig lengre nå så krever du pengene igjen, i en høflig og skriftlig epost. Alternativt kan du sende de en epost nå hvor du skriver at det snart har passert det du regner for rimelig tid på reparasjon, gir de en frist på 1 uke til å enten omlevere til ny maskin eller heve kjøpet. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Enig med Alastor, du kommer lenger med å være saklig og ha en seriøs tone, det er helt sikkert ikke kundebehandlerens feil at de har mye å gjøre og at du har måttet vente... - Judaz Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 @Alastor: Jeg synes faktisk trådstarter med god grunn kan slippe ut litt damp. Han har jo tross alt tatt kontakt med Komplett. Og når det har gått tre uker (nærmere 4), og de har ikke engang sett på PC-en, ja da er det etter min mening grunnlag for å bli litt irritert. Han skjeller da heller ikke ut noen kundebehandler så langt jeg kan se. Og ja, han kan uten tvil benytte seg av heving, eller gi de en frist før han gjør dette. Men ofte vil ikke dette være et reelt alternativ, rett og slett fordi det enten vil medføre merkostnad å skaffe seg tilsvarende vare et annet sted, eller at det faktisk vil kunne ta lengre tid eller på andre måter bety en ulempe. Derfor vil heving i gitte tilfeller ikke være særlig aktuelt (selv om man har retten på sin side) @kandasa: Jeg synes du skal skrive epost til Komplett der du krever et prisavslag på ca 10 % begrunnet i a) lang leveringstid av PC, b) urimelig lang servicetid. Og dette er også et tydelig tegn på at Komplett sliter fundamentalt med levering, logistikk, interne rutiner og kundeservice for tiden. Sjekket kundeerfaringene, og faktisk er Komplett på bunn av lista med den score på 3,3 (etter Pixmania), når det gjelder brukererfaringer de siste 6 mnd. Nei, jeg støtter trådstarter, eneste måte å få Komplett tilbake til gammel kvalitet er å klart si fra både her og direkte til Komplett, samt stemme med "beina", dvs ikke handle der. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 I utgangspunktet er jeg forsåvidt enig med Alastor og de andre som sier at man ikke skal la dette gå utover den stakkars kundebehandleren som ikke har skyld i saken. Men snu litt på flisa da og sett deg inn i forbrukeren sin situasjon. Hvem i all verden skal HAN henvende seg til for å få fortgang? Skal han ringe adm dir for en forklaring? Kan jo skjønne at folk blir frustrerte når de gjentatte ganger må purre opp sakene sine og generelt ri butikken som en mare for å få den behandlingen de har krav på. Har selv vært i kontakt med diverse kundebehandlere (Nextgentel, Get osv) og jeg sier alltid "Jeg vet at dette ikke er DIN skyld, men her har dere gjort en feil og dessverre er det deg jeg må diskutere med/kjefte på) Er du nærtagende så er kanskje ikke kundebehandler yrkesvalget du skal ta. Husk også å skille sak og person. Det er ikke DEG vi er irriterte på når vi tar kontakt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ang det med å ikke være sur osv, så var det en kommentar til det Just_me sa, ikke trådstarter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har kun positive opplevelser ved kjøp og bestillinger hos komplett.no. Varene har bestandig kommet kjapt og i forventet stand. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Bestille fra komplett i det siste er som å bestille fra to forskjellige butikker avhengig av hva du skal ha. Er det smått og enkelt får du det ganske kjapt. Men har du bestilt noe stort eller komplisert så tar det tydeligvis år og dag. Endret 21. august 2007 av tommyms Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Komplett er som kjent i slutten av en ombyggingsfase og ting tar desverre til tider lang tid, men personlig har jeg ikke trengt å vente lenger enn 1-2 dager før varene kunne hentes i postautomat/hentebu den siste måneden (ikke så store ting da). Men over 1 mnd var litt drøyt ja.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 du må bare møte opp hos komplett og hvere jævelig frekk og fly forbanna, da får du det du ha med en gang (erfaring) 9322121[/snapback] Jess,kjempeide !! Kjeft ut en fyr som sikkert ikke kjenner saken engang,da får de sikkert kjempelyst til å hjelpe deg med en gang ! Nei,vær høflig og saklig,forklar problemet,så bør det gjøre susen...Vis at du har fått oppdragelse hjemmefra! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Enda en tråd om Kompletts lagerproblemer / treghet? Gjesp. På tide at de opplyser om dette på forsiden, dog! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har en kompis som har mekka pc hos Komplett. I dag fikk han melding om at den blir 1 mnd. forsinket fordi de holder på med å legge om lageret. Eh? Komplett useriøst. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har en kompis som har mekka pc hos Komplett. I dag fikk han melding om at den blir 1 mnd. forsinket fordi de holder på med å legge om lageret. Eh? Komplett useriøst. 9350336[/snapback] Det er vel ganske seriøst å gi klare beskjeder til sine kunder om at varene er forsinket. Det hadde vært useriøst hvis de ikke ga beskjed om dette. Siden de driver med omstruktureringer så blir det forsinkelser. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Gammel tråd, men samme problemene hos komplett. Fikk omsider maskinen tilbake, men den hadde feil ...igjen. (Blåskjerm ved hver start og må bruke reset knappen og da starter den + noen feil til.) Jeg drøyde helt til 17.10.2008 før jeg sendte inn den - NÅ må vel lageromlegging være i orden og kanskje kommet ajour med rot. De hentet den ut fra posten 21.10. De har altså hatt den i 3 uker uten å klare å gjøre noe som helst. Elendig! Endret 10. november 2008 av kandasa Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blåskjerm er ikke nødvendigvis maskinvarefeil, husk det... Men det er off topic Er vel desverre vanlig at service verksteder bruker lang tid, stort sett hvor som helst... 3 uker i kø, og så 1 dag med feilsøking og retting, om ikke kortere. Har komplett egen serviceavdeling, eller sender de det videre til infocare eller noe lignende? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Synd å lese at problemene vedvarer. Fortsetter supporten slik tror jeg nok det blir dyrt for dem når de mister mange kunder. Da har de kun en vei å gå, billigere priser. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 På pc har de egen avdeling. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Blåskjerm er ikke nødvendigvis maskinvarefeil, husk det... Men det er off topicUansett noe en 'ny' maskin ikke skal ha, da de klarte å levere den fra seg med en slik feil. Uansett om det er OS eller annet, så har de å levere et produkt som er 100% når man får det levert ut fra service, eller helt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå