Gå til innhold

Goodbye Core 360, hello...Xbox Arcade?


Lakus

Anbefalte innlegg

"The embargo just lifted on some news I got earlier. At an as of yet unknown date, the Core will be completely phased out and repackaged as the 'Xbox Arcade: Just Play' pack. It will come with 5 games (I assume Uno and Pac-Man are two since I believe I saw them on the box art shown), a 256 mb memory card, and will be priced at 279. I'm not 100% sure about this part, but my notes say it will have an HDMI exit, but no cable in the box."
Kilde!

 

Det betyr da, at hvis dette skal stemme, så vil Xbox 360 Core bli faset ut og erstattet med Xbox 360 Arcade.

Det er samme maskinen, bare at den har HDMI og det følger med ett 256MB minnekort og 5 Arcade spill, til samme prisen som den nåværende Core (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dette er et svært klokt valg fra MS sin side, denne pakken ser jo faktisk fristende ut, Core derimot, uinteressant. Appelerer mer til casual gamers.

9322392[/snapback]

 

Og siden det er casual gamers som sitter med den største pengesekken, kunne jeg være fristet til å tenke at det kanskje er et svært uklokt valg av microsoft... Men siden jeg ikke ser en krone av potten i alle tilfelle, så kunne jeg vel knapt care less one way or the other.

Lenke til kommentar
Tja, det blir vel som å si at svart og rosa PS2 er to forskjellige systemer.

Det blir jo sånn det blir når Premium få HDMI om ikke mange ukene, Premium og Elite blir helt like bortsett fra farge.

Men er enig med deg, Halo Edition er bare en "paint job".

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...