mghogli Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Heisann. Jeg har hatt min 6300 i ca en mnd nå, og er så langt veldig fornøyd. Det eneste jeg er litt skeptisk på er temperaturen i øret mitt under en samtale. For telefonen blir VARM! den første tiden jeg hadde den snakket jeg bare et par minutter om gangen, og merket ikke noe til det. Nå er jeg midt i en flytteprosess, og telefonbruken har gått opp. er det flere som har merkbart varme telefoner? Det er jo ikke slik at jeg brenner meg, men temperaturnivået er direkte ubehagelig... kan det være noe galt med telefonen, eller er det bare fordi den er så "hot!"? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg har også merket at den blir "uvanlig" varm i forhold til mine tidligere mobiler. Lurer på om det delvis er pga. metalldekselet over batteriet.. edit: Ellers skal det sies at det er en veldig god telefon. Eneste er litt kort batteritid, men det kan jeg leve med Endret 20. august 2007 av clvn Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ja merker også dette. Jeg gjorde en liten test med å legge tlf på et bord og ringte opp en samtale. Dette for å være sikker på at ikke ansikts- eller håndvarme slo in. Telefonen ble merkbar varm. Kan som sagt være metallet, men litt merkelig. Lenke til kommentar
majell Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det har sikkert litt med strålingen å gjøre også. Det at det er metall gjør nok at det blir litt varmere. Men jeg antar det er strålingen. Er ikke så mye mer enn de andre tlf, bare det at man kjenner det bedre pga hva dekselet er laget av Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har det samme med min Nokia E50. Har kanskje noe med at det er metall stort sett telefonen er laget av, her også. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Bra å se at jeg ikke er alene i det minste.. Håper bare ikke metallet fungerer som en slags "forsterker" av stråling... Kanskje jeg som er paranoid men... You never know these days! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå