vajda Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 i bedriften jeg jobber i så er jeg nå lovet et par kurs innen it. tenkte jeg skulle ta mcsa pluss et par andre små kurs. jeg er nå ikt driftfag lærling så kursene må dekke noe av fagplanen! finnes det noen bedrifter i kristiansand som kjører slike kurs?? med mcsa så er planen og ta det i oslo sammen med noen andre folk så der er det ikke noe stress. men tenker da på et par andre små kurs som går over ca 1 uke!! noen forslag?=) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 i bedriften jeg jobber i så er jeg nå lovet et par kurs innen it. tenkte jeg skulle ta mcsa pluss et par andre små kurs. jeg er nå ikt driftfag lærling så kursene må dekke noe av fagplanen! finnes det noen bedrifter i kristiansand som kjører slike kurs?? med mcsa så er planen og ta det i oslo sammen med noen andre folk så der er det ikke noe stress. men tenker da på et par andre små kurs som går over ca 1 uke!! noen forslag?=) 9321733[/snapback] Vel, ITIL kurs kan være greit og ta, har muligens ikke så mye med det tekniske, men en arbeidsmåte innenfor IT-verden. Flere og flere IT-bedrifter innfører dette samt krever at man har sertifisering på dette. Vet at HP har en stor porsjon av disse kursene. Vertfall der jeg tok min sertifisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå