Gå til innhold

Tastatur og mus på PS3?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Hepp. Sliter noe helt for j... med FPS spillet Fall of Man (som følger med når du kjøper ps3). Blir rett og slett unaturlig å spille uten mus og tastatur på fps spill.

Kan jeg bare bruke mus og tastatur eller er dette et problem med ps3?

Er jo usb porter der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hepp. Sliter noe helt for j... med FPS spillet Fall of Man (som følger med når du kjøper ps3). Blir rett og slett unaturlig å spille uten mus og tastatur på fps spill.

9321720[/snapback]

Nei.. Hvis alle kunne brukt mus og tastatur,k så hadde ikke chimera'en klart å tatt over verden. :)

Lenke til kommentar

9321720[/snapback]

Nei.. Hvis alle kunne brukt mus og tastatur,k så hadde ikke chimera'en klart å tatt over verden. :)

9321776[/snapback]

Mente jeg leste noe om ps3 og støtte for mus og tastatur i spill her forleden. Mulig jeg bare kåler noe helt for jævlig da :(

Lenke til kommentar
Mente jeg leste noe om ps3 og støtte for mus og tastatur i spill her forleden. Mulig jeg bare kåler noe helt for jævlig da :(

9321794[/snapback]

I Unreal som kommer, skal det gå.. :)

Men Ikke R: FoM, her må du trene litt hvis du ikke er vant med PS3-kontrollen.

Det står forøvrig ca. 2 tråder pr. side på gamer.no sin sony-del på forumet, om mus og tastatur på PS3, som oftest med nøyaktig det samme spørsmålet som blir stilt her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...