Gå til innhold

Hva med vigrid?


Anbefalte innlegg

Fordommer går begge veier, og en sak har ofte flere siden enn to.

Er ikke det ikke da fordom å antyde at vigrid er fordomsfulle?

Jojo vi ser at de sier mye rart om jøder, men dersom de skulle ha rett ville jo ordet fordom bli uberettiget.

 

Man vet jo at Vigrid er fordomsfulle, ihvertfall han Tore sjøl! Han legger ikke skjul på det og sier selv at han er rasistisk. Så han innrømmer åpenlyst at han har fordommer. Så det å mene at Vigrid er fordomsfulle er ett faktum og ikke en fordom!

 

Med fare for å forsvare vigrid spør jeg uansett om du kan vise til at vigrid tar helt feil på noe av det de står for?

 

Blander meg litt inn her, Tore sier "hvite" er gode og de "mørke" er onde. Bare den påstanden der er jo helt høl i hue og burdte være en supersvær advarsel! Så der tar de enormt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen på et håndfast grunnlag avkrefte følgende?

 

*snip*

 

Eneste diskusjonsmateriale der er Rudolf sine tilståelser. Resten er da som Vigrid selv sier korrekt. De bruker dette som et ekstremt svakt argument (og dette er helt vanlig blant revisjonister):

 

Siden man tok feil på enkelte punkter i begynnelsen, må hele historien være en bløff.

 

Dette er selvsagt tull.

Lenke til kommentar
Fordommer går begge veier, og en sak har ofte flere siden enn to.

Er ikke det ikke da fordom å antyde at vigrid er fordomsfulle?

Jojo vi ser at de sier mye rart om jøder, men dersom de skulle ha rett ville jo ordet fordom bli uberettiget.

 

Man vet jo at Vigrid er fordomsfulle, ihvertfall han Tore sjøl! Han legger ikke skjul på det og sier selv at han er rasistisk. Så han innrømmer åpenlyst at han har fordommer. Så det å mene at Vigrid er fordomsfulle er ett faktum og ikke en fordom!

 

Nei nå bommer du kraftig!

Som jeg henviste til tidligere:

En fordom, i psykologisk mening, er en forhåndsmening, som man fatter uten først å ha undersøkt saken.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fordom

 

Som du ser så har vigrid undersøkt saken til de grader.

..det er nettopp derfor de mener det de gjør og hater bla. jøder.

Man kan si mye rart om Vigrid, men fordomsfulle er de i alle fall ikke.

I hvilken grad deres dokumentasjon gjenspeiler historiske begivenheter på en korrekt og nøytral måte kan diskuteres.

 

Du kan være uenig til krampa tar deg, men uansett blir begrepet fordom feilaktig i dette tilfellet.

Men en påstand om av vigrid er fordomsfulle er derimot en fordom dersom du ikke har gjort deg tilstrekkelig kjent med hva de mener og hvorfor de mener det.

 

Med fare for å forsvare vigrid spør jeg uansett om du kan vise til at vigrid tar helt feil på noe av det de står for?

 

Blander meg litt inn her, Tore sier "hvite" er gode og de "mørke" er onde. Bare den påstanden der er jo helt høl i hue og burdte være en supersvær advarsel! Så der tar de enormt feil.

 

Hvorfor er det høl i hue?

Og hvor ser du at det er fargen som er problemet? Fargen er kjennetegnet, ikke problemet.

Kan man ikke dokumentere at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper?

Det er forskjell på rasist og rasebevist :yes:

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Rasebevisst altså gjennomtenkt, tja.. her sliter vel jeg som bastard. Dog er det et faktum at de mest intelligente hundene er Border Collie, skal man ha noen mer intelligent så må det bli en bastard. F.eks Schæfer sliter med innalv, rendyrking er aldri bra.

 

Så kan jo Vigrid fortsette med sin romantisering av den ariske rase, eller hva nå enn de lengter etter :roll:

Lenke til kommentar
Rasebevisst altså gjennomtenkt, tja.. her sliter vel jeg som bastard. Dog er det et faktum at de mest intelligente hundene er Border Collie, skal man ha noen mer intelligent så må det bli en bastard. F.eks Schæfer sliter med innalv, rendyrking er aldri bra.

 

Så kan jo Vigrid fortsette med sin romantisering av den ariske rase, eller hva nå enn de lengter etter :roll:

 

Innavl er vell en større trussel for rasen enn et innslag av spærm fra Uganda vil jeg tro :hmm:

Men det var egentlig ikke poenget her.

Poenget er at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper. Enkelte kombinasjoner går bra sammen, mens andre bare skaper konflikt, og det er skjelden bare en av partene som har skyld. -Slik er det bare, og det gjelder selvfølgelig også jøder.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det høl i hue?

Og hvor ser du at det er fargen som er problemet? Fargen er kjennetegnet, ikke problemet.

Kan man ikke dokumentere at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper?

Det er forskjell på rasist og rasebevist :yes:

 

Herr. Tvedt sier "Myndighetene er vår erklærte fiende, mot dem er det totalt krig. Det gode er det lyse og den onde er det mørke, og det er svartingene. Sånn har det jo alltid vært, man snakker om de mørke krefter og man snakker om de lyse krefter, og dette er noe som folk har visst i tusener av år at alt som er lyst er godt, og det tror jeg kommer av erfaringene med de forskjellige folkene.

Har du med svartingene og gjøre så ser du at de stjeler, juger, dolker i ryggen. Nordiske folk er kjent for sin ærlighet og gjerne naivitet. I nordiske land kan du la tingene dine ligge og (ihvertfall før) ble de ikke borte. Man hadde ulåste dører. Enhver åsatroer er rasist"

 

:blink: Mannen er jo gjennomført rasist og det sier han selv også, ja og da er han også rasebevisst,men han vrir det om til noe negativt. Jeg synes jo synd på han, for han lever i en boble som ikke er i kontakt med virkeligheten. Han trenger en real god gammaldags kompis-klem fra en svær svart neger!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Rasebevisst altså gjennomtenkt, tja.. her sliter vel jeg som bastard. Dog er det et faktum at de mest intelligente hundene er Border Collie, skal man ha noen mer intelligent så må det bli en bastard. F.eks Schæfer sliter med innalv, rendyrking er aldri bra.

 

Så kan jo Vigrid fortsette med sin romantisering av den ariske rase, eller hva nå enn de lengter etter :roll:

 

Innavl er vell en større trussel for rasen enn et innslag av spærm fra Uganda vil jeg tro :hmm:

Men det var egentlig ikke poenget her.

Poenget er at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper. Enkelte kombinasjoner går bra sammen, mens andre bare skaper konflikt, og det er skjelden bare en av partene som har skyld. -Slik er det bare, og det gjelder selvfølgelig også jøder.

 

 

 

Betviler konklusjonene dine, fordi det skapes ikke aktivitet/dynamikk av likhet. Det som må til er forskjellighet, og til slutt respekt for forskjelligheten.

:)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det høl i hue?

Og hvor ser du at det er fargen som er problemet? Fargen er kjennetegnet, ikke problemet.

Kan man ikke dokumentere at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper?

Det er forskjell på rasist og rasebevist :yes:

 

Sjekk først fakta.

Fakta er at "rase" er et begrep som ikke gir mening da den genetiske sammensetningen til ethvert pattedyr av arten homo sapiens ikke skiller seg så mye fra et annet eksemplar at arten kan deles i raser som f.eks hunder.

 

De rent visuelle forskjellene er et utslag av evolusjpn, kultur og religion er ting som påvirker utviklingen, men ikke genene, annet enn ved gruppeseleksjon eller seksuelt utvalg.

Rase er et ikke-begrep, vi er alle Homo sapiens, men fordommer og in-outgroup problematiken er noe vi har dratt med oss fra de dager vi levde omtrent som Yamamaö folket lever, eller i alle fall levde, frem til vår "moderne" tidsalder.

 

Generelt om det som har blitt nevnt tidligere i tråden:

Å påstå at jødeutryddelsene ikke fant sted viser total mangel på historisk insikt og bevisst selvbedrag. Å påstå at Vigrid er en autoritet for forskning på dette er som å si at Discovery Institute er en autoritet på biologi, geologi og astronomi. Det gir ingen mening.

 

Om en vil provosere så kan en fint klare det uten å assosiere seg med kvalmende ignorante kvasireligiøse og selvbedragerske organisasjoner som Vigrid. Å assosieres med denne type grupperinger er ikke noe jeg ville hatt på CV'en i alle fall, min forakt for denne type organisasjoner er rimelig uendelig, de symboliserer korttenkthet, et temmelig snevert menneskesyn og ignoranse for å nevne noe.

 

Men det er baksiden av medaljen i et land med ytringsfrihet og selv om jeg ikke liker det Vigrid står for, så mener jeg fortsatt ytringsfriheten er viktigst, de aller fleste skjønner hvor ille det er og skyr dem som pesten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Rasebevisst altså gjennomtenkt, tja.. her sliter vel jeg som bastard. Dog er det et faktum at de mest intelligente hundene er Border Collie, skal man ha noen mer intelligent så må det bli en bastard. F.eks Schæfer sliter med innalv, rendyrking er aldri bra.

 

Så kan jo Vigrid fortsette med sin romantisering av den ariske rase, eller hva nå enn de lengter etter :roll:

 

Innavl er vell en større trussel for rasen enn et innslag av spærm fra Uganda vil jeg tro :hmm:

Men det var egentlig ikke poenget her.

Poenget er at gener, kultur og religion er med på å forme folkegrupper. Enkelte kombinasjoner går bra sammen, mens andre bare skaper konflikt, og det er skjelden bare en av partene som har skyld. -Slik er det bare, og det gjelder selvfølgelig også jøder.

 

 

 

Betviler konklusjonene dine, fordi det skapes ikke aktivitet/dynamikk av likhet. Det som må til er forskjellighet, og til slutt respekt for forskjelligheten.

:)

 

ØH?

Hva betviler du?

Er ikke ulikheter og religion #1 grunn til konflikt?

Hvorfor skal jeg respektere en "ulikhet" dersom den går ut over meg eller andre?

Det er på dette nivået Vigrid hater Jøder.

 

I prinsippet så respekterer jeg ingen religiøse og dette er uavhengig av etnisk rase.

Med et unntak er Islamister. De er de eneste grupper i verden som har vist seg skolerte nok til å spytte jøde/kristenmakten USA raaaaaaaaaakt i trynet.

Slike motpoler er nødvendig å ha for å holde ekstrimister til dels under sjakk.

 

-Dette gjelder også den religiøse grupper Vigrid.

Har null respekt for deres religiøse standpunkt, med de er en viktig motpol.

 

I stede for å folusere så jævlig på den atlantiske rase, burde heller vigrid forsone seg med Islam. De kommer ingen vei med en falleferdig nettside i sin kamp mot den sorte åndepest (kristne og jøder)

Jøder og kristne har i lengere til rottet seg sammen mot islam og til dels andre små "religiøse grupper" (bla utryddingen av nordisk religion.)

 

Vigrid og Islam deler ufattelig mange syn mht. kristne og jøder, så dersom vigrid skal ha tjangs i havet til å utrette noe konstruktivt bør de sterkt vurdere å alliere seg med Islam i sin kamp mot den sorte åndepest.

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar
Du er altså imot all religion, og da spesielt ekstrem religion som utøver vold, med mindre det er en ekstrem religion som utøver vold mot andre religioner? Her har altså logikk blitt erstattet med rasende pubertetshormoner og en trang til å provosere.

 

Gratulerer :)

 

Når det gjelder rasende pubertetshormoner og en trang til å provosere, så går jeg ut i fra at du mener barnekorstogene.

http://no.wikipedia.org/wiki/Barnekorstoget

 

Hvilken religiøs gruppe sikter du til nå?

Vigrid eller Islam?

Går noen av disse ovenfornevnte gruppene motorisk til angrep på andre okkulte grupper?

Hvordan får du til at jeg er for Islam?

 

Liker ikke Islam som religion på noen måter, men at enkelte Islamske grupper har guts til å forsvare seg mot den verdensomspennende jødiske og kristne allianse oser det respekt av.

Dette er også med på å begrense den hvite åndepest maktposisjon på verdensbasis, noe som også ikke-kristne Normenn nyter godt av.

 

Jeg er forøvrig noe ukjent med at vigrid har gjort noe som kan defineres som angrep/forsvar i form av vold, men overrask meg gjerne positivt.

Dersom du blir provosert av at jeg mener jesus bevegelsen er mere skadelig enn Islam og/eller vigrid så får din manglende historiekunnskaper bli ditt problem.

 

God midtvintersblot foresten!

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...