Gå til innhold

Dansband vs Hip-hop

Leeland

Hva kan denne nye sjangeren kalles?  

170 stemmer

1. 1. Hva kan denne nye sjangeren kalles?

• Dangsta
      78
    • Dans-hop
      18
    • Dans-rap
      11
    • Shizzle-swing
      50
    • Swing-Rap
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forferdelig, rett å slett!

9323900[/snapback]

Ikke vær sånn en partypooper. Denne musikken er jo en kollisjon mellom to motpoler innen musikk: Hardcore gangstaz vs kjipe harrykonger. Miksen er flamboyant og gnistrende, nærmest en rein perfeksjon av det musikalske partyuttrykk. Vanvittig!

Garantert en suksess på fest.

Lenke til kommentar

Lagret musikken på maskinen, og den har fulgt meg i hele dag. I bilen og på mp3 spilleren, har vandret rundt med ett snedig flir om munnen all day. De første favorittene var "in da club" og "drop it like its hot". Men, "wanksta" har sneket seg inn som den låten jeg liker best. Kombinasjonen (eller skal vi si kollisjonen) av 50cent og steelgitar er så totalt herlig morbid at jeg har ikke ord.

Endret av KRZT
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Finnes det noen andre artister innen denne geniale sjangeren?

Jeg har også et annet spørsmål: Hva skal sjangeren hete? Tenker å fyre opp en avstemning når vi har fått opp nok gode eksempler. Her er to forslag fra det ymse nett:

-Dangsta

-Dans-hop

Flere forslag? :)

Lenke til kommentar
Finnes det noen andre artister innen denne geniale sjangeren?

Jeg har også et annet spørsmål: Hva skal sjangeren hete? Tenker å fyre opp en avstemning når vi har fått opp nok gode eksempler. Her er to forslag fra det ymse nett:

-Dangsta

-Dans-hop

Flere forslag? :)

9433778[/snapback]

Haha, gode forslag :D Dangsta var kulest, men dans-hop er vel mer beskrivende.

Har egentlig ikke noen forslag selv, bortsett fra dans-rap, men det synes jeg ikke er et bra navn :p

Lenke til kommentar
Flere gode forslag til navn på sjangeren hittil. Lar det gå noen dager til før en avstemning settes i stand. Og dette må jo passe glimrende i russebilen, ja :!:

9440344[/snapback]

Trur det, særlig når man har litt innabords. Vi skal flytte bilen i morra(times kjøretur), og jeg har brent bil-musikk. Slang med 3-4 dangsta-låter, spent på responsen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...