Gå til innhold

Canon 30d M canon 24-105 4 L IS

Anbefalte innlegg

I kombinasjon med enten 17-40 eller en skikkelig ultravidvinkel så har du en vinnerkombinasjon der.

Eller i kombinasjon med Tamron 17-50 ;o)

9343016[/snapback]

I og for seg korrekt, men jeg ville holdt meg til objektiver for FF, når jeg først hadde hatt 24-105. Har man først investert såpass mye penger i god optikk, så skal man ikke se bort fra at kjøpelysten igjen melder seg når man kommer over en brukt 5D en gang i fremtiden. Hvis man er sikker på at man kommer til å bruke aps-c i fremtiden også, så er ditt forslag absolutt gangbart.

9343058[/snapback]

Selgerne vil ha 7500 for objektivet, noe jeg synes er dyrt! Er dere enig?

Anet spørsmål. Canon 40D har jeg fått tilbud om til 9990. Mens jeg har tilbud om 1 års brukt 30D til 6000 m 4 gb minnebrikke. Hva er best?

9343222[/snapback]

Et spm til! Hvor lyssterkt er 24-105 objektivet? er det 2.8? eller bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er du som bestemmer. Jeg ser det koster 8995,- på Fotovideo; så hvis det er mindre enn et år gammelt og i perfekt stand, så er det nok det du må gi.

Anet spørsmål. Canon 40D har jeg fått tilbud om til 9990. Mens jeg har tilbud om 1 års brukt 30D til 6000 m 4 gb minnebrikke. Hva er best?

9343222[/snapback]

Kjøttkaker! Erlig talt så kan vi ikke svare på det, da vi ikke vet hvordan 40D oppfører seg i praksis. Og til 9.990,- så tipper jeg at det er gråimport e.l.

Tom

Lenke til kommentar

Det er du som bestemmer. Jeg ser det koster 8995,- på Fotovideo; så hvis det er mindre enn et år gammelt og i perfekt stand, så er det nok det du må gi.

Ikke lenge siden det kostet 8095 elns et sted heller, så 7500 er i meste laget. Max 7000, etter min mening...

Kjøttkaker! Erlig talt så kan vi ikke svare på det, da vi ikke vet hvordan 40D oppfører seg i praksis. Og til 9.990,- så tipper jeg at det er gråimport e.l.

Nei, men vi har ingen grunn til å tro at det på noen måte er dårligere enn 30D. Om det forsvarer en prisforskjell på 4000 er jo noe annet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...