htc-touch Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen som har vært borti dette problemet? Det er temmelig irriterende for jeg får ikke lastet ned ekstra programmer, synkronisert etc. Jeg har prøvd forskjellige usb utganger, men uten hell. Er veeeldig takknemlig for hjelp her! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Registerer Vista at du plugger i hardware? Eller er det selve synkroniseringsprogramvaren som ikke finner telefonen? Lenke til kommentar
htc-touch Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Registerer Vista at du plugger i hardware? Eller er det selve synkroniseringsprogramvaren som ikke finner telefonen? 9321734[/snapback] Den registrerer at jeg plugger i hardware, men begynner å lete etter driver som den ikke finner! Noen tips? Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Lastet ned siste oppdatering av Windows Mobile Device Center? Lenke til kommentar
htc-touch Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Lastet ned siste oppdatering av Windows Mobile Device Center? 9322043[/snapback] Har prøvd det også, men hjelper ikke! Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Har litt av samme problemet selv, den kobler seg bare sporadisk opp. Får i alle fall tilkobling av og til. Prøvd med annen kabel og på annen USB-port? Har ikke funnet noen løsning for mitt problem ennå. Prøvd å avinstallert alt/gjenopprettet tilbake og prøvd på nytt? Står kanskje noen tips her: http://forums.microsoft.com/technet/showpo...1&tf=0&pageid=0 Ellers får du google litt og se hva du finner? Endret 20. august 2007 av Nimitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå