FullColor Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har en 226bw med c-panel som jeg endelig har fått kalibrert etter å ha lest guiden til skag1. Og første jeg må si er at jeg syntes fargene ble myye bedre, mer enn jeg hadde forestilt meg, men jeg synes svart ble svartere også, er det mulig ? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Er dette totalt uintresangt eller er det virkelig ingen som vet ? Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hvilken guide? link? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Link Eller du kan bare gå til side 2 i skjerm avdelinga. Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg fikk storebroren til skjermen din i dag(245B) men hva folk mener med svartnivå skjønner jeg ikke helt. Min er kølsvart der det skal være svart og helt hvit om jeg tør. Har du 100 i lysstyrke på denne tror jeg du blir solbrent for å si det sånn Bruker hurtiginnstillingene for tekst,spill, osv men fargebalansen har jeg ikke rørt ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå