Gå til innhold

Manchester City tråden


Luis_Garcia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manchester city er klubben i mitt hjerte, så det er nok ikke bare hjernen som "prater" når jeg uttaler meg :)

Men i tabelltipstråden tippet jeg city på tredje :) Og det holder jeg meg til!

Ja.... vår kjære svenske har kjøpt mange, men jeg er også av den tro at han har kjøpt meget fornuftig.

Ingen blaserte stjerner, men masse talent :)

Lenke til kommentar

Jeg er også City fan, men har ingen tro på en kanon sesong, City har ikke spilt veldig bra til nå, men forskjellen fra i fjor er vel at allikevel tar City poeng. Men det er jo fare for at spillet blir bedre, da spillerne forsatt vender seg til hverandre og den engelske stilen og tempoet. Synes kanskje ikke det er så spennende med en City tråd, i utgangspunktet en god ide, men kjedelig at den først kommer nå pga - tabell - penger - osv. En annen ting er jo hetsen som er så populær i klubb tråder, og siden det er så få City fans her kan det bli litt ujevnt. Håper på en top 10 plassering, men er egentlig fornøyd med en bedre plassering enn i fjor, så er det bare å ta ting fra der.

 

Veldig synd med Bon Jovi som ble skadet, nesten litt rart at ikke Petrov og Elano også plukket opp noen skader, tror City kan være glade for det. Synes det hadde smakt med en Anelka retur, men ser ut som manu også er etter han, og selv om de har fått en shaky start er det vel liten tvil hvor han går viss han får muligheten. Håper de heller går for Martins...eller egentlig ikke, for han er også klasse.

 

Men viss City forsetter med 4-5-1 så er det vel ikke så nødvendig med ny spiss, Dickov er helt sikkert klar for en innsats :cool:

 

Mot Arsenal kommer årets første tap :|

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Ikke overrasket nei, tror de kan hevde seg om en 4-6 plass i år altså.

9325461[/snapback]

 

Nei, det tror ikke jeg. Manchester City har handlet inn mange gode spillere og Svennis er en god trener. Men de kommer ikke så høyt som 6. plass denne sesongen, det har jeg ikke tro for. Jeg tror United, Liverpool og Chelsea kommer til å kjempe om de tre første plassene. Og Arsenal klarer 4. plassen ganske greit.. skal ikke se bort i fra at de klarer en bedre plassering, men jeg mener de tre førstnevnte lagene har sterkere staller.

 

Også har vi Tottenham, Everton, Newcastle og Manchester City. Av disse tror jeg City havner på den dårligste plassen.

 

Det blir spennende å se hvordan City klarer seg på Emirates mot Arsenal. I likhet med Crispin over her tror jeg City får sitt første nederlag for sesongen.

Lenke til kommentar
Ikke overrasket nei, tror de kan hevde seg om en 4-6 plass i år altså.

9325461[/snapback]

 

Nei, det tror ikke jeg. Manchester City har handlet inn mange gode spillere og Svennis er en god trener. Men de kommer ikke så høyt som 6. plass denne sesongen, det har jeg ikke tro for. Jeg tror United, Liverpool og Chelsea kommer til å kjempe om de tre første plassene. Og Arsenal klarer 4. plassen ganske greit.. skal ikke se bort i fra at de klarer en bedre plassering, men jeg mener de tre førstnevnte lagene har sterkere staller.

 

Også har vi Tottenham, Everton, Newcastle og Manchester City. Av disse tror jeg City havner på den dårligste plassen.

 

Det blir spennende å se hvordan City klarer seg på Emirates mot Arsenal. I likhet med Crispin over her tror jeg City får sitt første nederlag for sesongen.

9327831[/snapback]

Time will show :)

Jeg er enig i at spillet til city ikke har vært det aller beste til nå,

men de har handlet klokt og når spillerne blir vant til hverandre, vil det jo bli bare ennå bedre :) Jeg tror fortsatt på en tredjeplass :thumbup:

 

PS: Jeg tror ikke sesongens første tap kommer mot Arsenal.... håper på seier og tror på uavgjort.

Lenke til kommentar
Ikke overrasket nei, tror de kan hevde seg om en 4-6 plass i år altså.

9325461[/snapback]

*snip*

9327831[/snapback]

City har ikke sterkere stall enn Man United, Chelsea eller Liverpool nei, for all del, har heller aldri sagt det, men jeg mener de kan hevde seg på en av plassene rett bak. Tror 4-6 plassen kommer til å bli kjempet om av Arsenal, City, Newcastle, Everton og Tottenham (om de skjerper seg litt), og jeg tror City kan komme godt ut av det faktisk. Men, tiden vil vise. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...