Hagr Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Som emnetittel sier.. DAMEBESØK Hvilken film kan man se? Den har et kriterie: Den må omhandle rock! Som f. eks. Rockstar... Vær så snill Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg tenkte å si Spinal Tap, men så slo det meg at jenta kanskje ikke er supernerd. Nei, jeg tror 24 Hour Party People kan være bra for noe slikt. Musikken den omhandler faller kanskje ikke inn under de snevreste definisjonene av rock, men dog. Ellers kan dere jo se High Fidelity, den er både søt, romantisk og musikkpreget. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg tenkte å si Spinal Tap, men så slo det meg at jenta kanskje ikke er supernerd. 9321315[/snapback] Man må da ikke være nerd for å like den? Kan jeg spørre hvorfor filmen må omhandle rock? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 frågar du mej så frågar jag dej.. haha Hun elsker rock, og ville se en film som omhandlet akkurat det og samme her Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Absolutt ikke, men jeg ser ikke for meg at den passer inn i en damebesøk-setting med mindre begge parter er nerder. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 vel hun er ikke nerd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da tror jeg du skal trå litt mer forsiktig enn Spinal Tap, i hvert fall hvis dere ikke kjenner hverandre så godt enda. Spar den til senere i forholdet. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Såpass? Hva handler den om?? Vi kjenner hverandre ganske godt, har vært venner en stund, men det er kun i den senere tiden det har utviklet seg slike følelser. Hvertfall fra min side Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan jo prøve Tenacious D - The Pick of Destiny da, den er ganske morsom Masse rock og musikk i den Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har du sett Almost Famous? http://www.imdb.com/title/tt0181875/ Den er vaffal great, og må vel sies å omhandle rock. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Såpass? Hva handler den om?? Vi kjenner hverandre ganske godt, har vært venner en stund, men det er kun i den senere tiden det har utviklet seg slike følelser. Hvertfall fra min side 9321409[/snapback] Det er en mockumentary - tulledokumentar - om et fiktivt hardrockband og deres opplevelser i forsøket på å ta over verden. Gjennomsyret av parodier på typiske rockeklisjeer (these go to 11). Jævlig morsom, men kanskje ikke helt det du er ute etter. Risken for at hun ikke synes den er festlig er alt for stor. Filmen går stort sett sånn: g5rn_IkXU0U Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Vi begge har sett the pick of destiny og almost famous Kanskje se the pick of destiny igjen Den er jo fantastisk morsom da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Se This is Spinal Tap du. En av tidenes mockumentaries. En herlig parodi på tidlig rock. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis the Pick of Destiny funker for dere, funker sikkert Spinal Tap også. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Haha, This Is Spinal Tap er nice ja. Anbefales. "In ancient times, hundreds of years before the dawn of history, lived a strange race of people, the druids. No one knows who they were, or, what they were doing, but their legacy remains, hewn into the living rock of stonehenge. STONEHEEEEEENGE! WHERE THE DEMONS DWELL!" dududu! *syngepå* Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 the pick of desteny?? den er bra;P ... sry eventuelle skrivefeil Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 jepp.. Den er som du ser over her nevnt tidligere Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 School Of Rock kanskje? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ja Kanskje det JB er jo sjef da Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Stemmer for High Fidelity (der er jo JB med også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå