Gå til innhold

Hvilken brus er best?

pbn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Generell Rusbrus  

Rusbrus?. Jo ..tror jeg prøvde det en gang for noen år siden, men kan ikke huske helt hvordan det var.

Akkurat nå har jeg vært ganske tom også da. Har drukket opp all rødvinen jeg satte før jul.

Nå har jeg noen flasker øl for øyeblikket beer.gif.

I morgen lurte jeg på å kjøpe meg en femliter brotle. Men kanskje jeg

skulle prøve litt rusbrus igjen? :)

Vel ..det blir vel å hive i femliter'n uansett. Gjør godt med noe som varmer i disse tider bouncefire.gif

Lenke til kommentar
Min søster reiser til chicago imorgen og eg ba henne kjøpe 2 saft bokser som eg ble avhengig av da eg sist var der. nam!! gleder meg. Forøvrig så skal hun kjpe disk kontroller til meg også.

Chicago 8) min favorittby. Jeg vil dit snart. Mitt favorittband er derfra også. En jeg kjenner hadde vært i området i en forretningsforbindelse, men de våget seg ikke inn i byen.

Har jo alltid hørt om kriminaliteten der, men det kan vel ikke være så galt ?? :o

Lenke til kommentar
Min søster reiser til chicago imorgen og eg ba henne kjøpe 2 saft bokser som eg ble avhengig av da eg sist var der. nam!! gleder meg. Forøvrig så skal hun kjpe disk kontroller til meg også.

Chicago 8) min favorittby. Jeg vil dit snart. Mitt favorittband er derfra også. En jeg kjenner hadde vært i området i en forretningsforbindelse, men de våget seg ikke inn i byen.

Har jo alltid hørt om kriminaliteten der, men det kan vel ikke være så galt ?? :o

Chicago ja det er kult som faen der og det er ikke farlig så lenge du holder unna ghettoen. Vel vi bodde overalt i chicago egentlig og ett sted der vi bodde hos (moren til svogeren som er fra chicago) var det ikke trygt for meg å ferdes rundt alene. En dag kom det en bil og parkerte ikke så langt fra der vi var og det var kule hull på bilen. Anyways opplevde aldri noe crap siden eg ikke gadd å gå ute i det nabolaget. Ellers er det ganske trygt utenfor de stedene. har vært der 2 ganger. Btw ett av de tryggeste stedene i byen er nettop sentrum siden det er en god del purk i gatene.
Lenke til kommentar
Chicago ja det er kult som skitt der og det er ikke farlig så lenge du holder unna ghettoen. Vel vi bodde overalt i chicago egentlig og ett sted der vi bodde hos (moren til svogeren som er fra chicago) var det ikke trygt for meg å ferdes rundt alene. En dag kom det en bil og parkerte ikke så langt fra der vi var og det var kule hull på bilen. Anyways opplevde aldri noe crap siden eg ikke gadd å gå ute i det nabolaget. Ellers er det ganske trygt utenfor de stedene. har vært der 2 ganger. Btw ett av de tryggeste stedene i byen er nettop sentrum siden det er en god del purk i gatene.

Vurderer sånn halveis noen weekendtilbud som SAS reklamerer for tiden, kanskje i slutten av mars. Kr 4480 med reiser torsdag og tilbake mandag var det vel.

Litt kort tid , men prisen er kanskje ikke så helt borte?

Lenke til kommentar

Hehe bring your own gun da :p gheez...ingen som merker om en snikmorder fra Norge skyter no Chicago gangstere vel?

Brus hmm sålenge det ikke er gran's julebrus, Tab xtra, Cola light, koffeinfri cola, pepsi max eller no av det svineriet så går vel det meste ann...

Drikker mye Fanta (vanlig appelsin) for tiden, men Cola blir nok aldri kjøleskapet få tid til å savne. Savner 6pac 1,5 liters cola for 50,-+pant hehe, det var nice selv om plast cola er litt guffent når de ikke klarer å få "vaska" de forbanna flaskene sine og ikke male dem til støv og støpe dem på nytt. Ellers så er det forskjell på hva som kan kalles -Brus- og "Blandevann" til drinker etter min mening!

Mye av Rusbrusen er god også men kommer det egerntlig under brus? isåfall så er B&J - Bartles & James skogsbær god, og Hooch funker bra...mener Teezer også var god, husker ikke helt :p:roll:

Lenke til kommentar

Mye av Rusbrusen er god også men kommer det egerntlig under brus? isåfall så er B&J - Bartles & James skogsbær god, og Hooch funker bra...mener Teezer også var god, husker ikke helt :p  :roll:

Sitter med en tom Teezer-flaske her. Den var ikke såå god. Vikingfjord Icebreaker, det er godt! :o

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...