Skrollan Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hei... jeg vurderer og kjøpe meg denne og bruke som musikkavspillings skjerm (just for fun) men den har bare S-video kontakt, det eneste jeg har på skjermkortet mitt (7950GX2) er DVI, noen som vet hvordan jeg kan få de til og funke sammen? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 ingen som vet dette? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Usikker på om dette fungerer men apple selger noen DVI - S-video + component/composit (husker ikke hva, blaner disse to hele tiden ) Kanskje det hadde vært en ide? Lenke til kommentar
StåleB Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 S-Video er vel ett analogt signal, så må vel kanskje ha en converter for å få dette til? Tror ikke du får til dette med en enkel kabel.. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 De fleste skjermkort idag har SVideo utgang, noen i form av adaptere eller bokser som kobles til skjermkortet og som igjen gir nye tilkoblinger. Er du helt bombesikker på at du ikke har noe annet enn DVI? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 De fleste skjermkort idag har SVideo utgang, noen i form av adaptere eller bokser som kobles til skjermkortet og som igjen gir nye tilkoblinger. Er du helt bombesikker på at du ikke har noe annet enn DVI? 9335121[/snapback] hey, tusen takk for påminnelsen, jeg fant kabelen jeg mente og ha sett sammen med alt bundelet til kortet, hehe... case closed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå