kjto45 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei. Er det noen som har et program å anbefale. Ønsker å lage et vanlig fotoalbum ( gjerne et program som Japanfoto) ,, men jeg ønsker å skrive de ut selv .. slik at en slipper å kjøpe bildene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har kjøpt Fotoslate fra acdsee. Koster kun $29,99 - litt knotete å bruke, men det lar deg designe sider og lagre de som maler (templates). Kan anbefales. Tom Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei.Er det noen som har et program å anbefale. Ønsker å lage et vanlig fotoalbum ( gjerne et program som Japanfoto) ,, men jeg ønsker å skrive de ut selv .. slik at en slipper å kjøpe bildene 9321209[/snapback] Jeg har PhotoShop Elements 5, og testet funksjonaliteten litt der... Der kan du enkelt sette opp albumsider basert på masse maler, med flust med tilpasningsmuligheter. Etter at sidene er satt opp fyller du de med bilder, og du kan finjustere ved å velge utsnitt, rotering etc. Resultatet blir veldig bra! Du har masse bakrunner og forskjellige kanteffekter på hvert bilde. Dette er en kraftig løsning hvis du skal skrive ut arkene enkeltvis selv!! Elements koster jo ikke så mye, og du kan laste ned og teste gratis. Legger med et kjapt eksempel jeg slang sammen: Men det kuleste er jo å få dette printet ut som en bok, har forsøkt FotoKnudsen sine et par ganger, og er veldig fornøyd med resultatene... Programmet er litt knotete da, men er kanskje forbedret nå... Meget proft, selv med moderat kildekvalitet. Blir veldig flotte gaver!! Og så tar de minimalt med plass, tenkte å lage noen selv av de beste bildene i året. Hvis du finner et billig sted å printe ut, så gi beskjed.. Det koster jo litt å skrive ut slikt selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå