Gå til innhold

Nettbutikk som selger Crumpler Weenie?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg leter etter en nettbutikk som selger Crumpler Weenie, og som har inne på lager.

Helst den svarte/grå/beige versjonen da jeg ikke vil ha en alt for "skrikende" farge.

Har sjekka mamoz.no, men de har ikke på lager og har forventet 4 ukers leveringstid, har også sjekket ucarry.no men de tar ikke oppkrav (+ skeptisk til en butikk jeg aldri har hørt om før)

W-044.jpgW-046.jpg

Eventuelt er jeg ute etter andre fine kameravesker til under 1000,- som er stilfulle og ikke for glorete.

Dessuten synes jeg at det mangler test av kameravesker her på akam?

ps: butikken ha oppkrav som betalingsvalg

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh.

Hallo!

beklager men Crumpler Bens Pizza L black/lt. er utgått og kan ikke leveres lengre.

Beklager

Og nå er det noe galt med prisguiden tror jeg.

finner ingen priser på _noen_ av crumpler kameraveskene :mad:

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Sjekket du linken jeg sendt deg. Mener at Bens Pizza L koster 480 der.

9328981[/snapback]

De har bare blå/sølv versjonen, og de selger ikke såvidt som jeg har forstått.

Anbefalt utsalgspris inkl. mva. Kr. 480,-

så har de denne siden

Men jeg har nå bestilt stunner_001.jpg som så grei ut. Noen erfaringer med ucarry.no forresten?

Lenke til kommentar

Nesten alt mitt fotoutstyr er produsert før 1980, så jeg har null erfaring med noen webshop. Det eneste jeg har som er produsert i moderne tid er en 20D med normalzoom, 50mm og blitz, samt en Olympus MjuI som jeg fikk av min far sist mandag. Jeg har også en Lomo LCA som jeg kjøpte av en russer på Porta Portese-markedet i Roma.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Men jeg har nå bestilt

Hvordan gikk det med bestillingen fra ucarry?

Vurderer selv å bestille derfra, ettersom det er eneste stedet jeg fortsatt finner den utgåtte modellen Long Schlong. Litt skeptisk ettersom dem krever forhåndsbetaling, og sidene ikke er oppdatert på en stund (Copyright 2006 og bare Crumpler modeller fra 2004/2005)

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...