Gå til innhold

Kerrang, evt. andre musikkblader.

Pludderhose

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om denne går i riktig kategori, men får bare prøve.

Vet noen om det er mulig å få kjøpt musikkbladet Kerrang i Norge? Jeg bor ved Lillestrøm, så har muligheter for å komme meg til Oslo hvis det trengs. :p

Hvis ikke setter jeg pris på anbefalinger av musikkblader, helst under rockesjangeren. :)

Endret av KlaraSparrow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle mene at jeg har sett Kerrang på Narvesen her i Trondheim, i alle fall. Større Narvesen-kiosker har ofte et rimelig stort bladutvalg, så jo større jo bedre ;)

Narvesen-kiosken på Lillestrøm stasjon har flere musikkblader, vet jeg. Har du sjekka ut den?

Lenke til kommentar

Ganske mange bra blader ute å rusler på oss. Sweden Rock Magazine og Close Up(svenske begge to) er mycket bra. Metal Hammer er helt ok. Classic Rock har en del bra stoff innimellom. Så har du de norske da, Scream Magazine og Monster.

Leser mye blader ja.

Lenke til kommentar

Metal Hammer har eg ingen problem med, ganske bra blad. Men Terrorizer, det er eit bra blad. Det har ein viss djubde som ein del andre blad manglar. Dyktige journalistar, interessant stoff og fri for kjip emo-musikk. I Metal Hammer dukker emo-band opp på framsida både i tide og utide.

Men dersom Kerrang! er utgangspunktet, kan det hende at Terrorizer vert for metal..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Dro på narvesen på Lillestrøm stasjon, og der hadde de aldri hørt om Kerrang engang. Mulig jeg skal begynne å abonnere på det, men andre blader skal sjekkes først. Takker for forslag. :)

Noen som har erfaringer med Rolling Stone?

Vet noen hvor man kan abbonere/få tak i på internett? har veldig lyst til å sjekke ut det bladet men bor så langt nord at det er umulig å få tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...