Gå til innhold

Bioshock via Steam


Anbefalte innlegg

Så jeg kom hjem fra arbeid har fri frem til neste uke og tenkte jeg skulle spille Bioshock i morgen og frem over

har egentlig gleda meg til det

 

Så jeg kikker på nette på steam sida

Så lenge jeg er i EU vil ikke spille komme ut får fredag for oss

men i morgen for dem i USA

Men jeg har problemer med og forstå hvorfor og hvem som bestemmer det her

Jeg har bioshock nede fra steam og kan ikke spille det siden jeg mangler noen filer

Jeg har ikke betalt for det enda

 

Så jeg vil bare hive ut ein tanke til dem som ikke forstår det her

 

Dem som vil at pirat software skal kuttes ned bør også tenke på hvordan software kommer frem

Jeg kan si at mange kommer til og hente ned Bioshock via "andre" linker og ikke vente 3-4 dager på og få prøve det

 

Med tanke på hvor mye som bler sagt om pirat software så er det enda som og skyte seg selv i foten med den her dato endringen

Pirate o'hoy matays yargh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bioshock for XBOX360 ble lagt ut allerede 15.august på en torrentside jeg har tilgang til. Gudene vet hvordan de får det til, det må jobbe mye sorte får rundt omkring..

 

Edit:

For å svare trådstarter også, så er jeg helt enig. Jeg kan til en viss grad frostå at det er forskjellige lanseringsdatoer rundt i verden når det gjelder fysiske varer i butikk. Det jeg imidlertid ikke skjønner en dritt av er hvorfor det skal differensieres på f.eks Steam. Når det endelig har en distribusjonskanal som er global så ser jeg ikke en eneste grunn til å holde igjen lanseringen. Det blir rett og slett for dumt.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

Har vel med at det skal være lettere å kontrollere de forskjellige markedene. Kjipt for utgiverene å plutselig sitte igjen med mange tusen usolgte kopier av et spill fordi alle endte opp med å kjøpe det over steam tre dager tidligere. Og det sier seg selv at det blir for teit å holde tilbake utgivelsen i USA bare fordi de må det i Europa.

 

Uansett, 360 Collector's Edition er bestilt, og skal kjøpe en vanlig PC-versjon på fredag, eventuelt over Steam. Blir vel den første ordentlige spillehelgen jeg har hatt siden Half-Life 2.

Endret av novastrum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...