buuren Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 hey og godt nyttår. jeg har et lite problem. skulle formatere, så fant jeg ikke win2k cden, så jeg installerte winxp isteden. nå finner jeg ikke ut hvordan jeg deler internett. eller for å si det sånn, jeg får ikke til nettverket her i huset i det hele tatt.har adsl fra telenor og bruker raspppoe og det har funket før...så ikke gidd å kom med useriøse innlegg om at telenor etc. så jeg lurer på hvordan jeg setter opp en nettverk i winxp? på forhånd takk mvh Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Rart atte du hadde dette problemet, da eg installerte min xp, så kom eg online i det eine og det andre, kom på internett med ein gong utan og stille på EN liten ting.... so de so... Lykke til :smile: Lenke til kommentar
buuren Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 ehh..internett funker her da. men jeg får det ikke til på noen av de andre maskinene jeg skal dele med... Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Tror ikke Telenors PPoE protokoll og XP's ICS fungerer så bra ilag. Avinstaller den og installer XP's egen PPoE protokoll. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 På "my network places" er det en funksjon som heter "set up a home or small office network" Her har du muligheten til å dele internetttilkoblinga di ved å installere en diskett på brukerpc'ne.. Jeg har ikke prøvd dette ennå og vet ikke om det funker bra i praksis, men funksjonen er der.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Du må trykke Start -> all programs -> accessories -> communications -> Network Setup Wizard. gå gjennom wizarden, så funker alt... (egentlig litt rart at denne ikke har blitt plassert litt lettere tilgjengelig...) Lenke til kommentar
buuren Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 hey takker, det funket :wink: mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå