appelsinbrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Skulle se dvd på maskina i går, men etter ca 5 minutter slår lyden seg av. Noen som har en fix? Integrert lydkort, om det hjelper noe.. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 to paracet og vent til det går over. hehe. Du må vel fram med litt mer info om maskin, program osv. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 hehe! Skulle spille en dvd med PowerDVD (har prøvd andre programmer) på min maskin som har 2 gig ram, 3200 Athlon, 6600GT, 200 gig hdd.. Writemaster brenner jeg spiller fra. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hehe! Skulle spille en dvd med PowerDVD (har prøvd andre programmer) på min maskin som har 2 gig ram, 3200 Athlon, 6600GT, 200 gig hdd.. Writemaster brenner jeg spiller fra. 9321087[/snapback] Skjer det samme når du speler spel o.l som krever cd for å starte? Viss du har ein anna dvd-spelar, kan du prøve å skifte den. Kan hende at spelaren ikkje klarer å lese lyden av ein eller anna merkelig grunn Prøv deg fram! Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Har ingen spill på cd, har heller ingen annen dvd-spiller.. Funka før formatering da.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Bumper denne. Mongolide maskina slår av lyden etter 5 minutter spilt film. Noen som har peiling på hvordan jeg fikser driten?? Kunne klikka her nå ass, skal se Sniper-filmen, den der nye, har 3 maskiner her, 2 funker dårlig, den siste funker ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Andre programmer fungerer også like dårlig? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Jepp. Men nå fikk jeg liv i maskina som først ikke funka. Så ble film til slutt.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Bumper denne. Nå har den maskina jeg fikk til å funke daua igjen, så da står jeg nok en gang igjen med den stasjonære. Problemet er det samme, lyden slår seg av etter noen minutters spilletid. Noen som har en fix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå