mfb Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 jeg har for tiden netcom kontantkort og det er jo sykt dyrt å ringe med og alt det. det jeg har lyst på er et aboonement, djuice friends eller tele2 friends eller hva det nå enn heter. jeg er 18 år, ringer og sender meldinger så og si like mye så vil ha et abbonement som er best for meg. det skal heller ikke være noen bindingstid eller innmeldingsgebyer eller noe. noen forslag? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) jeg har for tiden netcom kontantkort og det er jo sykt dyrt å ringe med og alt det. det jeg har lyst på er et aboonement, djuice friends eller tele2 friends eller hva det nå enn heter. jeg er 18 år, ringer og sender meldinger så og si like mye så vil ha et abbonement som er best for meg. det skal heller ikke være noen bindingstid eller innmeldingsgebyer eller noe. noen forslag? 9320645[/snapback] Jeg er nok ikke helt upartisk som ansatt i NetCom, men hva med å bytte til SmartTalk + NetCom Venner? Siden du allerede har NetCom Kontant i dag burde det ta ca 5 minutter hos Kundeservice ... Endret 20. august 2007 av zegenie Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 skaff deg onecall, jeg hadde telenor før de tok 700 i måneden, onecall tar 30kr Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hva har vennene dine da? Ville byttet til et abonnement hvor du kan ringe billig\gratis til vennene, ofte der det går mest penger. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 For å få et uavhengig svar, gå inn på www.telepriser.no og tast inn ditt forbruk. Da blir det regnet ut hvilket abonnement som er billigst for deg, uavhengig av hva en selger sier. -snubbel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 For å få et uavhengig svar, gå inn på www.telepriser.no og tast inn ditt forbruk. Da blir det regnet ut hvilket abonnement som er billigst for deg, uavhengig av hva en selger sier. -snubbel 9323916[/snapback] Men de tar desverre ikke hensyn til venneløsningene da om trådstarter har mange venner med en bestemt operatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå