oro2 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har en Linksys WRT54G. Jeg ønsker å stille den inn slik at jeg får samme IP til hver mac-adresse hver gang selv om jeg bruker DHCP. Jeg vet at det er mulig på mange rutere, men har ikke funnet noe sted å gjøre dette i menyen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Denne routeren har 3 forskjellige varianter (minst) og da bør du poste hvilken versjon du har. V1-4 = Linux V5-6 = Kan flashes med dd-wrt micro V7= Kun Linksys firmware. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har V5. Har sett på ddwrt, og forstått det sånn at jeg da må bruke microutgaven. Hva skiller den fra vanlig ddwrt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har V5. Har sett på ddwrt, og forstått det sånn at jeg da må bruke microutgaven. Hva skiller den fra vanlig ddwrt? 9337995[/snapback] Den har noen færre funksjoner. Årsaken er at det er mindre ram i v5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå