poe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Stadig færre gidder å surfe og høre på radio med mobilen. Les mer 9320466[/snapback] Dette har jo jeg påstått i utallige tråder, men dere har elegant avvist dette og påstått at Edge er noe hvermansen må ha. Snakk om å skyte seg selv i foten... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 poe, ikke gidd å begynne den igjen... Lenke til kommentar
poe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 poe, ikke gidd å begynne den igjen... 9328622[/snapback] Hehe. Hvorfor ikke? Dette demonstrere jo poenget mitt, og attpåtil er artikkelen skrevet av amobil. Morsomt Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 omtrent like morsomt som å trekke tenner, men men... Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nettopp. Det er jo dette som er hele poenget med den edge-fanatismen til amobil, det er det det er, fanatisme - uten rot i virkeligheten. En annen ting er at wifi er såpass mye raskere enn edge, at normale personer rett og slett ikke gidder å sørfe med mindre de er innen wifi-rekkevidde. Å sørfe er IKKE noe du må gjøre der og da, med mindre du har wifi. Alt annet blir for tregt, og da venter du heller. Å ringe, sende sms og lese mail derimot er greit å kunne gjøre der og da, men dette krever hverken edge, wifi eller 3g. Nedlasting av musikk kunne faktisk ha vært noe, men her har jo telenor og netcom priset seg fullstendig ut av markedet + for dårlig kvalitet. Så igjen, man venter til man har wifi kobling. Wifi er viktig, edge og 3g blir hipp som happ. Når wimax kommer for fullt kommer det til å ta over mesteparten, tror nå jeg ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg