Tandamram Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Koste meg med TMU, men da jeg kom tilbake etter en liten toalettpause var det ingen lydeffekter i spillet. Musikken spiller som vanlig, men alle lydeffekter er borte. Har prøvd diverse innstillinger i spillet, men ingenting nytter. Har prøvd Default og diverse andre, men får bare musikk. Også når jeg kjører bench er lyden borte. I og med at musikken spiller ser dette ut til å være et problem i selve spillet, men for ordens skyld kan jeg nevne at maskinen jeg spiller på har et Asus P5N-E SLI hovedkort og et BlueGears b-Enspirer lydkort. Onboard lydkort er deaktivert i BIOS, og sånn ellers fungerer oppsettet bra. Har kikka litt rundt i mappene om jeg finner en config-fil hvor jeg kan prøve meg fram, men har ikke funnet noe enda. Har kjøpt TMU gjennom Steam. Noen som kjenner til problemet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når du er i spiller (menyer eller ingame) kan du ta musepekeren nesten helt til høyre på toppen av skjermen. Da får du opp en liten meny hvor du kan endre musikkvolum, lydeffekt-volum, se hvor mye copper du har, skifte imellom fullscreen og vindu-modus samt sende beskjeder til kontakter. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Aha! Var muligens borti der mens jeg holdt på med Puzzle. Fikk forresten lyd i bench når jeg kjørte den som Guest. Takk for tipset! Skal prøves straks Edit: Geez, det funka! Takk for så raskt svar da. Skikkelig noob feil, men men Back to TMU Endret 20. august 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå