Howard Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Om ikke lenge ventes Intels nye brikkesett-toppmodell å gjøre sin debut. Her er MSIs kommende toppkort. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Men hva skiller det fra P35? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 det så jo litt sykt ut med 6 DIMM-spor og 4 PCI-E spor da ^^ menne, litt idiotisk å ha LED-postern "fremfor" ene PCI-E-sporet? Du ser jo ikke postinga dersom du benytter sporet Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Men hva skiller det fra P35? 9320399[/snapback] Bl.a Tilgjengelige PCIe-kanaler. P35 har støtte for noe mindre. Bl.a kan du bare kjøre 16x på et spor. Ingen integrert x-fi chip. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Elendig valg av lydkort. X-Fi lydkortserien har ikke drivere for Linux. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Elendig valg av lydkort. X-Fi lydkortserien har ikke drivere for Linux. 9320504[/snapback] Ja, det skal jeg si meg mer enn enig i. Håper det kommer en variant av dette hovedkortet uten X-Fi. Og jeg mer enn forventer at MSI har brukt brikker fra Intel eller Broadcom på nettverk. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det noe jeg ikke forstår ?? Finner kun 2 SATA kontakter ?? Arne M Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vel det er ikke så lenge til første betaen av drivern kommer, men uansett, den er lukket... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Elendig valg av lydkort. X-Fi lydkortserien har ikke drivere for Linux.9320504[/snapback] Så derfor suger lydkortet? *le* Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det var ihvertfall plass til nok RAM. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det noe jeg ikke forstår ?? Finner kun 2 SATA kontakter ?? Arne M 9320555[/snapback] Det er nok bare et en tidlig utgave. Tipper det blir 6 SATA på kortet samt noen eSATA. Ser ut til at det er plass til to par kontakter ved siden av de to som er der. Må ogsi si meg enig i at å påstå at lydkortet er dårlig fordi det ikke har linuxdrivere, er en merkelig påstand. At det har dårlig driverstøtte kan jeg være enig i, men at kortet er dårlig går jeg ikke helt med på. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Så derfor suger lydkortet? *le* 9320563[/snapback] Det er i hvert fall ubrukelig i noe annet OS enn Windows. Det hjelper ikke om lydkortet er bra når det er totalt ubrukelig i Linux/UNIX, og det er nettopp disse operativsystemene man har tenkt å bruke. Edit: jeg har heller ikke så mye tillit til Creative. Driverne skulle etter planen vært her for lenge siden. Endret 20. august 2007 av stigfjel Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så derfor suger lydkortet? *le* 9320563[/snapback] Det er i hvert fall ubrukelig i noe annet OS enn Windows. Det hjelper ikke om lydkortet er bra når det er totalt ubrukelig i Linux/UNIX, og det er nettopp disse operativsystemene man har tenkt å bruke. Edit: jeg har heller ikke så mye tillit til Creative. Driverne skulle etter planen vært her for lenge siden. 9320607[/snapback] Vel nå er planen endret, de skal komme ut 3. kvartal i år. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Elendig valg av lydkort. X-Fi lydkortserien har ikke drivere for Linux. 9320504[/snapback] Ja, det skal jeg si meg mer enn enig i. Håper det kommer en variant av dette hovedkortet uten X-Fi. Og jeg mer enn forventer at MSI har brukt brikker fra Intel eller Broadcom på nettverk. 9320510[/snapback] Nå er det vel ikke bare Linuxplattformen som har slitt med drivere til X-Fi. Se bare på forumene deres og alle problemer som har oppstått med Vista. (pirk, pirk) @b-real: Creative lager gode lydkort med knall lyd, bare synd at de har en gjeng med apekatter til å skrive drivere til dem. :!: Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vel nå er planen endret, de skal komme ut 3. kvartal i år. 9320625[/snapback] Jeg vet det. Men det er ingen garanti for at de ikke kommer til å utsette det ytterligere, eller legge planene på is. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når får en egentlig bruk for Esata? Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 stemme ennå at x38 har sli støtter så noen sider skrev for stund siden= Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Når får en egentlig bruk for Esata? Vel, eksterne harddisker kan bruke SATA istedet for USB-portene. Endret 20. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Vel, eksterne harddisker kan bruke SATA istedet for USB-portene. 9320658[/snapback] Blir ikke det litt frankesteinaktig... Ikke særlig pent med andre ord. Endret 20. august 2007 av regga Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er i hvert fall ubrukelig i noe annet OS enn Windows. Det hjelper ikke om lydkortet er bra når det er totalt ubrukelig i Linux/UNIX, og det er nettopp disse operativsystemene man har tenkt å bruke. Edit: jeg har heller ikke så mye tillit til Creative. Driverne skulle etter planen vært her for lenge siden. 9320607[/snapback] ...for DITT bruk ja. Noe som en kanskje bør tenke litt over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå