Trynemjoel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Halo 3 har blitt omtalt som Halo 2.5 av flere som har testet spillet. Men får se hvordan resultatet blir. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Halo 3 har blitt omtalt som Halo 2.5 av flere som har testet spillet. Men får se hvordan resultatet blir. 9323357[/snapback] Ikke glem at spillet kjører i 60 fps ved 1080p Stor forbedring Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har dere noen link til der de sa at det kom til å bli sånn grafikk ingame ? Kan ikke huske å ha sett det noe sted. Det jeg derimot husker er at de sa at i de reklamene så ble det brukt "assets" fra spillet. 9322264[/snapback] http://www.fileplanet.com/164439/160000/fi...-%5BHigh-Res%5D You know, if people show us a prerendered movie then there is going to be speculations about shure your render is not able to do that, and i think that we are going to show firmly, is that our engien is able to do that, and its doing it right now What we are building here is our bar for what we are going to shoot for in real gameplay Dere får beklage den dårlige engelsken... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Slikt kaller man "solid proof". Så får tvilerne heller påstå at det er fake. ^^ Men når det er sagt er det ingen tvil om at Halo 3 blir et bra spill. Blir det et av de beste spillene gjennom tidene? Sikkert for mange, men ikke for alle. Det folk må forstå er at mennesker har forskjellig smak. Noen liker den fast pased multiplayeren i Halo-spillene. Andre liker kanskje bedre litt rolig gameplay ala Battlefield 2 der man kan legge seg rolig ned i skjul av buskene og sniskyte folk. Aldri kommer alle til å like det samme, og slik er det bare. Men jeg tror vi alle kan være enige i at Halo 3 er en god spillproduksjon, med gode spillelementer, bra spillmotor og så videre. Så får det heller debatteres om man liker spillet. Selv prøvde jeg closed beta (via Crackdown), og det var helt greit. Men det var ikke et spill etter min smak. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vi vet vel fortsatt lite om singleplayer. Skal bli morsomt å få testet det ut. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) \Master Chief og Covenant som venner? Lurer på hvem de slåss mot 9322994[/snapback] Har de ikke alltid vært på samme "lag"? Lenge siden jeg har spilt H2 nå. Endret 20. august 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Til dere som er skuffet: Storfolanget er dere, dessuten grafikk har ikke alt å si gameplayet har ikke minst like mye å si Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 \Master Chief og Covenant som venner? Lurer på hvem de slåss mot 9322994[/snapback] Har de ikke alltid vært på samme "lag"? Lenge siden jeg har spilt H2 nå. 9324980[/snapback] I Halo 2 blir Master Chief og Arbitar tvunget til å slåss sammen mot Brute rasen. Jeg tviler sterkt på at de akkurat er bestevenner, men de passer bra som et lag. The Covenent tror jeg fortsatt ikke Master Chief har så mye til overs for, de har tross alt innvadert Jorden, noe som sikkert små irriterer Master Chief en smule Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Halo 3 har blitt omtalt som Halo 2.5 av flere som har testet spillet. Men får se hvordan resultatet blir. 9323357[/snapback] Ikke glem at spillet kjører i 60 fps ved 1080p Stor forbedring 9323625[/snapback] Halo 3 kjører 30 fps, og ikke 1080p native. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 ah tror jeg leste dette et sted, men det var sikkert et rykte. Du har ikke en link siden det var vanskelig å søke på google? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tror spillet blir kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg