Gå til innhold

Halo 3 er 99,9% ferdig (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noen link til der de sa at det kom til å bli sånn grafikk ingame ? Kan ikke huske å ha sett det noe sted. Det jeg derimot husker er at de sa at i de reklamene så ble det brukt "assets" fra spillet.

9322264[/snapback]

http://www.fileplanet.com/164439/160000/fi...-%5BHigh-Res%5D

You know, if people show us a prerendered movie then there is going to be speculations about shure your render is not able to do that, and i think that we are going to show firmly, is that our engien is able to do that, and its doing it right now

What we are building here is our bar for what we are going to shoot for in real gameplay

Dere får beklage den dårlige engelsken...

Lenke til kommentar

Slikt kaller man "solid proof". Så får tvilerne heller påstå at det er fake. ^^ Men når det er sagt er det ingen tvil om at Halo 3 blir et bra spill. Blir det et av de beste spillene gjennom tidene? Sikkert for mange, men ikke for alle. Det folk må forstå er at mennesker har forskjellig smak. Noen liker den fast pased multiplayeren i Halo-spillene. Andre liker kanskje bedre litt rolig gameplay ala Battlefield 2 der man kan legge seg rolig ned i skjul av buskene og sniskyte folk.

Aldri kommer alle til å like det samme, og slik er det bare. Men jeg tror vi alle kan være enige i at Halo 3 er en god spillproduksjon, med gode spillelementer, bra spillmotor og så videre. Så får det heller debatteres om man liker spillet. Selv prøvde jeg closed beta (via Crackdown), og det var helt greit. Men det var ikke et spill etter min smak.

Lenke til kommentar
\Master Chief og Covenant som venner?  Lurer på hvem de slåss mot

:dribble:

9322994[/snapback]

Har de ikke alltid vært på samme "lag"? Lenge siden jeg har spilt H2 nå. :p

9324980[/snapback]

I Halo 2 blir Master Chief og Arbitar tvunget til å slåss sammen mot Brute rasen. Jeg tviler sterkt på at de akkurat er bestevenner, men de passer bra som et lag. The Covenent tror jeg fortsatt ikke Master Chief har så mye til overs for, de har tross alt innvadert Jorden, noe som sikkert små irriterer Master Chief en smule ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...