photella Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei jeg er en radigrafstudent som skal skrive en teknisk oppgave om billedtaking, og digitalt bildeprossesering. Vi har hatt lite eller ingenting om dette på skolen så jeg håpet det var noen her som kunne hjelpe meg med begreper og uttrykk som blir brukt ved digitale bilder. Dette for å hjelpe meg til å lete opp literatur og dokumetasjon til bruk i oppgaven. MVH photella. Endret 20. august 2007 av photella Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan ihvertfall begynne med fotokompendiet som du finner her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det finnes også en ordbok her på Akam som forklarer alle de viktigste begrepene. Da har du fått all hjelp du trenger til å skaffe de opplysningene du trenger. Ordboken får du finne selv, men jeg kan i alle fall opplyse om at den ikke befinner seg på forumet, let heller i menyene på forsiden etter den, Lenke til kommentar
photella Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei PMnormal, takk for hyggelig svar skal nok finne ordboken skal du se. Mvh photella. Endret 20. august 2007 av photella Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror du finner en på foto.no også. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det finnes også en ordbok her på Akam som forklarer alle de viktigste begrepene. Da har du fått all hjelp du trenger til å skaffe de opplysningene du trenger. Ordboken får du finne selv, Den ligger på den avanserte linken: http://www.akam.no/ordbok ;o) Lenke til kommentar
photella Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei takk k-ryeng, det var litt innviklet å finne den takk. Du vet har en det travelt er det ikke alltid man har tid til å lese seg gjennom en hel side med dens linker osv. Men nå har jeg den ihvertfal. Mvh photella. Endret 20. august 2007 av photella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå