Logical Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg klarer ikke helt skjønne hva dette skyldes. Jeg har en ADSL 2+ linje og har begrenset uploaden til torrentklienten på 20 kb/s. Selv om den bare laster ned i 50 kb/s går det tregt å surfe. Så fort man slår av torrenten forsvinner denne tregheten. Noen som vet om dette kan fikses på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Reduser antall forbindelser globalt i programmet til ~50. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 hvordan gjør man dette? bruker bitcomet.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Prøv Utorrent og se om den er like treg da?.... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 her kommer noen spørsmaå nedlastningshastigheten har ikke noe og si om du bruker bitcomet eller utorrent?? ser at jeg kan velge port, er en spesiell port raskere en andre?? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nei hastigheten bør ikke påvirkes av klienten man uTorrent er da uansett å foretrekke fremfor mange andre . Og porten du opner opp har ingenting å si på hastighten . Når sant skal sies så hører jeg alltid dette med at man skal begrense gloabel tilknytninger men jeg har da aldri hatt problemer med å ha denne satt til 700 på uTorrent men det har vel noe å si at man kjører med godt utstyr på routersiden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå