centipede Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Min erfaring med mobiltelefoner begrenser seg til en Nokia fra rundt 2001. Så vidt jeg har forstått, er dagens telefoner litt mer avanserte enn dette. Så jeg lurer litt på hvordan det stiller seg generelt med å installere Windows-programmer på en kombinert mobil/pda. Kan de fleste telefoner kjøre nesten hva det skal være av programmer? Eller må programmene være spesialdesignet for å kunne gå på mobil-utgaven av Windows? Hvor blir programmene installert? På minnekort? Har de fleste telefoner spor for minnekort? Jeg ser at de fleste telefonene har 64 MB ram. Det virker lite, men er det kanskje ikke? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 De telefonene som kjører feks Windows mobile har minnekort støtte. Du kan stort sett velge hvor du vil lagre ett program, enten i minne på mobilen eller minnekortet. Programmene må være tilpasset operativsystemet som er på mobilen. Min erfaring med mobiltelefoner begrenser seg til en Nokia fra rundt 2001. Så vidt jeg har forstått, er dagens telefoner litt mer avanserte enn dette. Så jeg lurer litt på hvordan det stiller seg generelt med å installere Windows-programmer på en kombinert mobil/pda. Kan de fleste telefoner kjøre nesten hva det skal være av programmer? Eller må programmene være spesialdesignet for å kunne gå på mobil-utgaven av Windows? Hvor blir programmene installert? På minnekort? Har de fleste telefoner spor for minnekort? Jeg ser at de fleste telefonene har 64 MB ram. Det virker lite, men er det kanskje ikke? Takknemlig for svar. 9320144[/snapback] Lenke til kommentar
centipede Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå