bennybanan Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Skal ha ny mobil og har sett litt på denne... Skal bruke +/- 2000kr med Djuice Control. Hvis dere har andre forslag er det bare til å komme med de Er ute etter en walkman telefon, kameraet har ingen betydning, helst egde/3G. Mvh BB Endret 20. august 2007 av bennybanan Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har selv denne, liten, lekker, og stilig telefon, som har det man trenger stort sett. Kvaliteten virker bra også forløpig, fin slider mekanisme, bra skjerm, fine taster, i det hele tatt bra fornøyd. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Lurer på om jeg skal bare kjøpe den... Funker skritt telleren? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjøpte denne telefonen for ca tre uker siden, og i dag merket jeg at fire av tastene på telefonen har fått en vertikal sprekk som rett og slett deler tastene i to på midten. Enten har jeg vært veldig uheldig med telefonen min, eller så kan det være en produksjonsfeil på mange flere telefoner. Uansett, det er veldig synd, fordi telefonen er ellers så solid, stilig og funksjonell. Har hittil vært veldig fornøyd med kjøpet. Får komme meg til butikken en dag og høre hva de har å si. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Hehe, det var jo litt synd. Har faktisk aldri hørt om noe slikt på en eneste mobil... Men det du får nok nye taster til mobilen din, men de vil vel ta den inn på verksted, så tar det 100år før du får den tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå