GardinTrapp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Noen som får seg på Neonode sin hjemmeside ? jeg får den ikke opp jeg :| 9592768[/snapback] genialt sagt! Her tenkes det koffert Endret 28. september 2007 av GardinTrapp Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 haha, skrev før jeg tenkte ;p men noen som får seg på siden deres ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nei, jeg kommer meg heller ikke inn der ... Edit: Akkurat i det jeg trykket enter kom jeg inn på webshopen, men den vanlige hjemmesiden ser ikke ut til å fungere som den skal. Endret 28. september 2007 av OML Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Da lover det kanskje bra De skal legge inn nye farger nå som de får nye enheter inne på lageret Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Den røde de viste frem på 3GSM (var det vel?) var sexy, men ikke den blå. Uansett, svart er den fineste, og jeg angrer fortsatt ikke på at jeg bestilte forrige dagen. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Synes den røde er kulest jeg. har hatt svarte telefoner leenge! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Smak og behag. Uansett tror jeg ikke at jeg kommer til å møte så veldig mange med svart Neo' på gaten. Ser ikke for meg at den kommer til å bli en ny T610, hehe. Lenke til kommentar
zjakalen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vurderer sterkt å skaffe mg n2, mn lurer litt på flg: Åssen funker den for kjeivhente? kommr handa i veien for d du skal c på menyen? Og r d så dårlig standby tid som folk hevder? og tils slutt: fåes den i forkj. farger ? på forånd takk Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser ikke noen grunn til at den ikke skal fungere like bra for venstrehendte! Standby-tiden har blitt vesentlig bedre etter siste software update, og holder lett 3-4 dager ved normalt bruk. Foreløpig kommer den bare i svart, men har sett demobilder i andre farger.. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fikk jammen lyst på en slik jeg også. Men så har jeg nettopp kjøpt meg en N6300, låst til Tele2 :--( Er det best å kjøpe den fra Neonode sin side? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Man har vel ikke så mange andre valg enn å kjøpe fra Neonode sine hjemmesider. Dette fungerer dog veldig bra. zjakalen: Den fungerer like bra for venstrehendte som for høyrehendte. Jeg har ingen problemer med å benytte meg av telefonen med venstre i hvert fall ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Okei, inkludert VAT står det, er det toll? Og et lite spørsmål til, hvor mye koster det å få låst opp min 6300 hos Tele2? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jada, alt inkludert. Det kommer ingen ekstra kostnader utover den prisen (439€) som står på Neonodes hjemmesider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bestilte den i dag. Den ble jammen meg sendt rett etterpå, og er allerede kommet et godt stykke! :O Leverer UPS pakker på søndager? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror nok de har fri på søndager, gitt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Men det gjør ingenting. Den blir levert i dag. Pakken dro fra Oslo klokken 7, tidlig i dag. edit: Nå fikk jeg den! UPS kom å leverte den på jobben. Står jo at den skal lade i 24 timer... Endret 12. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvor bor du i norge ? Min ble sendt fra oslo kl. 12.23 igår og jeg bor en time unna molde (kristiansund) og har ikke mottatt noe som helst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fra profilen min: "Bosted - Trondheim" Tar vel kanskje litt ekstra tid til Molde. Hvor viktig er det å lade den 24 timer, som det står i bruksanvisningen? Det funker vel å la den sto koblet til pc-en med USB? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg så ikke den 24-timerssaken før etter jeg hadde skrudd den på ... Det jo uansett et Lithium-Ionbatteri, og det skal ikke ta skade av å brukes etter et par timer på lading. Telefonen lader via USB, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå