Gå til innhold

Problem med lading av Bærbar PC!

Anbefalte innlegg

Min HP Pavillion dv4000 funket for en drøy måned siden, men så plutselig mens jeg hadde laderen i stikkontakta så stoppa den å lade.

Jeg tenke det var laderen som hadde gått.

Men nei, jeg gikk til Clas Ohlson og sjekka om laderen ga strøm.

Det gjorde den, så da var det datamaskina.

Er det noen som vet hva som kan ha hendt ? Eller om det er mulig å fikse det veldig enkelt, eller om jeg må ta den på reparasjon.

Går det også ann å selge deler av bærbare pcen min ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stoppet den kun å lade batteriet, eller stoppet den å gi strøm til hele maskinen,har du prøvd uten batteri(muligens kortslutning i batteriet)

Blir vel nesten billigere å kjøpe en tilsvarende hvis du ikke har garanti,det er vedig dyrt å reparere.

Lenke til kommentar

er pc'en gammel? Batteriet på bærbare pc'er har en levetid, og når det har blitt ladet opp og ut et visst antall ganger, vil beskyttelseselektronikken inne i batteriet nekte batteriet å ta imot lading mer. Hvor gammelt det er før det skjer varierer med bruken, mitt første batteri koblet ut etter ett år, mens det jeg har nå funker fint etter 1,5 år.

Lenke til kommentar

Dataen er 2 år gammel. Etter 1 år var den på reparasjon. Men funket helt fint til nå.

Jeg har prøvd å tatt ut batteriet, men den funker fremdeles ikke.

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny data. Denne gangen en stasjonær data. Som er mer stabil når det gjelder spill online og spill generelt.

Men jeg leter etter en data som er meget bra for spill, samt de andre tingene du bruker en data til.

Surfing, musikk, film.

Har dere noen tips ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...