Ditech Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 1,4TDI chippet i A2 = 160bensinhester i mellomklassebil formloffer er mer aerodynamiske vettu.... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 nja, men ekke akkurat pen å se på da... 160hk ekke nok til at jeg klarer å kjøre så fort at jeg ikke blir sett ;p Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da trur je'kke at en Mazda 6 1,8 er noe for deg heller Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Mazda'en er jo litt penere da... 1.8 .. skeeptisk.. hvordan er det å trimme disse? blir det snakk om mye penger? Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er ikke mange biler som heter mazda som er pene... de er like bedrøvelige som brorparten av folk som kjører de... mangler identitet... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Og dette kommer ifra en tidligere Volvo 244, Golf og Polo eier? Synes mazda 6 er noe av det flotteste jeg ser langs veiene nå. Iallefall visst man ser hva man får i forhold til prisen. Tror du skal være forsiktig med å kalle folk som kjører mazda bedrøvelige. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ikke at jeg har spesielt god kompetanse på området, men ser for meg at en 1,8-liter stående i en Mazda 6 ikke er det mest trimmevennlige objektet. Men, dersom du skaffer deg en: skift baklykter fort som juling. De ser grusom ut på en eller pen bil. Var det forresten ikke CD-spiller på den 6eren det ble linket til her? Endret 23. august 2007 av OML Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Joda, er cd-spiller i dem... den er gjemt bak det dekslet som du ser... det er plass til å putte den inn der.. se ca. midten på midkonsollen... ser den under varselslysbryteren om du ser den... (trekanten) Endret 23. august 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Beklager... De nye mazda modellene er ikke så hakkænes gale.. men fra før har ikke mazda vært den som har satset mest på design og moro.. De har vært trauste og kjedelige. En typisk mannen i gata med hatt bil.... nå ser vi bortifra rx og andre sportsmodeller. Volvoen var en bil jeg overtok som min første bil en gang.. ingen bil jeg ville handlet... Golfen var vel heller ikke veldig pen å se på... men veldig populær på den tiden... Poloen dreimot syns jeg var pen.. den var stylet for 50 tusen kroner... mazda 6 er jo sånn lexus copycat virksomhet... finn på noe annet med baklysa ja! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du kan jo ikke bare si at Mazda er trauste og kjedelige hvis man velger bort sportsmodellene. Det blir som å si "Toyota har bare kjedelige biler, hvis vi ser bort ifra Celica og Supra." Logisk brist! Hvis du tar bort noe, så det blir kjedelig, så er det jo ikke kjedelig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Agree BeFs, men jeg liker baklyktene i utgangspunktet... er det noe som kan få dem til å se annerledes ut da? noe man kan gjøre med dem? bortsett fra å maskere dem... det pleier bare å se teit ut... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg så CD-sloten, men husker at de først 6erne ikke hadde CD-spiller som standard, var bare et lite deksel over materen (ikke helt ulikt som det på bildet ...) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ok, mente det var fast inventar på disse bilene... hvordan blir det å montere en vanlig cd-spiller i det der tro? noen som har peil på det også? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ok, mente det var fast inventar på disse bilene... hvordan blir det å montere en vanlig cd-spiller i det der tro? noen som har peil på det også? 9348211[/snapback] Det er cd spiller i denne bilen.... det står ganske tydelig under utstyr "Radio/cd m fjernkontroll på ratt" Trimming kan du glemme med denne motoren da det er borkastede penger for liten økelse. Det koster vel rundt 30000 for å få 15HK ekstra så da skjønner du poenget mitt, skal du ha billig trimming så må du kjøpe en bil som har turbo og chiptrimme den. Endret 24. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hvis du er heldig kan du jo finne en OK Celica 2000 modell til den prisen. har jo også de modellene under 96-99 hvis du finner en GT så har de 175hk eks: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1556387 Hyundai Coupe må du ikke kjøpe! har testen den nyeste og kjedligere og mer jalla bil skal man lete lenge etter, har enda ikke testet en Konebil som går dårligere enn det, hvordan sportsbil er det som bruker over 13sek 0-100 hallo? og når du kommer over 130 er det jo så å si stopp hvis man ikke har hele dagen på seg da . er heller ikke noe sportslig å kjøre, girkassa er jalla sitter like bra på veien som en en vanlig konebil alstå ikke noe spesielt. står at det er 105hk i dem men kan umulig være over 70 hk etter hvordan bilen går. Endret 24. august 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Er en kompis som har en Celica T-23 så det utgår, vil ikke hærme etter han på bilvalget, dessuten driver han å skal kjøpe seg en motor med nesten 300hk, så ekke akkurat nå særlig å konkurere med. Nei, falt litt for den mazda'en.. liker også Celica T-20 veldig god, men blir litt for "gammel". Spørs om jeg bare må leve med 130hk i mazda da... er det mulig å få se på regnestykke ditt Jada-Jada ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg har ikke noe regnestykke dette er generelt for biler uten turbo, får å få et korrekt oppsett så må du ringe noen som driver med dette. Alikevel vil jeg kalle det idioti og gi denne prisen for en ytelse du knapt vil merke.... Endret 24. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er ikke mange biler som heter mazda som er pene... de er like bedrøvelige som brorparten av folk som kjører de... mangler identitet... 9343775[/snapback] Hvordan kan du mene det? når du har hatt volvo og har en Audi A2 det må jo være en av de rareste bilene på norskeveier Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) 1,4TDI chippet i A2 = 160bensinhester i mellomklassebil formloffer er mer aerodynamiske vettu.... 9342275[/snapback] Hva regnes som mellomklasse bil? 160 bensinhester går nok mye bedre enn det Dieseln til A2 klarer å prestere, 1.4l på 90hk bruker jo 11 sek 0-100 på en bil som veier 850kg er ikke akkurat imponerende. blir nok ikke mye bedre med chip. en helt vanlig konebil på litt over 1000kg med bensin og ca samme hk antall bruker jo ca det samme så er jo ikke en spesiel bra diesel da. en chipet sånn blir nok rævkjørt av en 160hk bensin selv om bensin bilen veier det samme som en mellomklasse bil en venn av meg har en Nissan Primera stasjonvogn med 140hk og en vekt på 1400kg og bruker ca 9 sek legg på 20hk mer og er godt under 9 sek og dette er mye mer vekt Endret 24. august 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå