Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bruktbil, klarer ikke å finne noen som passer

vargaz

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe meg ny bil, dvs. bruktbil. Kan bruke opptill 150 000, mulig litt mer om det er den riktige bilen.

Kravene er som følger:

Pris: - 150 000

Lav km, mindre enn 120 000

2000mod eller nyere, kan også gå med 97-99mod om det er den riktige bilen.

Pen, sportslig bil, ikke fransk. Helst ikke 2seter, men kan også gå for det om det er den riktigebilen. Kan vel også nevne at saab utgår, ettersom at jeg synes de ikke er no pene på generell basis.

Er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker de nye Hyundai Coupe'ene, men.. lite motor, og veldig dårlig second hand value... selger jeg etter å ha hatt denne i 1-3 år, har disse bilene et stort verditap.

Utrolig tøft med lexus, litt spesielt.. noen flere tips? likte lexusen, skal se om jeg forhører meg litt mer om den..

Lenke til kommentar

Nissan var fin, må se litt mer på den.. men igjen.. må se hva jeg får for 180 000 da... den audi a2'en blir bare for drøy for min del... hakke stil nok til å kjøre i en slik bil... i mine øyne blir det bare for kjedlig med en bil med 85hk.

Lenke til kommentar
Nissan var fin, må se litt mer på den.. men igjen.. må se hva jeg får for 180 000 da... den audi a2'en blir bare for drøy for min del... hakke stil nok til å kjøre i en slik bil... i mine øyne blir det bare for kjedlig med en bil med 85hk.

9339698[/snapback]

Bilen ser ut som en forferdelig fromloff også :cry:

Lenke til kommentar

Går vel som ei kule den der ja trra :)

Mazda 6, har foreldra mine... pappa er bilinteresert sjøl og tipper han vil anbefale meg den han også. De er veldig fornøyd med den, jeg er også veldig fornøyd med den, rett og slett herlig bil å kjøre.. blir det en slik en da tro? ;p Må selvsagt sette på no styling, men litt lite motor? og det blir dyrt for større motor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...