Vikingspeider Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 F*en! Selv om heller ikke det brukes særlig mye. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Blir ofte tard eller bajs sånn impulsivt. Ellers går det mye i blandinsord, som bajstryne, tardtryne, fete unge (!), styggtryne. Endingen -tryne er en slager. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 "Dævven hanj" med bred trøndersk aksent. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 "Fuck" og "Faen". Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er skjeLLsord vi skal fram til, ikke banneord for helvete. -Jævla fitte -Kuksuger -Rasshøl -Tosk -Støgging -Fittetryne -Kuk -Hæstkuk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Blir jeg sur sier jeg Helvete eller faen. Blir jeg sur på noen sier jeg: Din kødd Jævela grinerunker Morapuler Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg pleide å bruke "sopp" til folk, men nå har jeg godt over til "nisse" for å ha noe eget. Ting jeg ikke sier til personer, men gjerne til PCen eller dørstokken er "Sattananakka!" eller "Jævla ballestein i hælvette, faen!". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fakk og satan er to av de som ligger spontant hos meg i tilfeller hvor ekstrem smerte er involvert, eksempelvis tå mot bordkant. Jævla/satans/*-rass er det som brukes mot andre. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg bruker også "Holy Mama" ved andre følelser enn smerte, for eksempel forbauselse. Litt som italienernes "mamma mia" og i ekstreme tilfeller kan det uttales "Huu-ouly Mama!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå